Jilet dediğim kaş usturası. Yüzümde fazla sayıda kıl var. Koyu renkteler ve ben beyaz tenli olduğum için belli oluyorlar. Çok rahatsız oluyorum. Bundan 1 yıl kadar önce yüzümü ağdayla aldırmıştım normalde yüzümde hiç sivilce falan yoktu onun yüzünden sivilceler oluşmaya başladı. Birkaç ay sonra iple denedim ve yine yüzüm çok kötü bir hal aldı. Şu anda hâlâ yüzümde izleri var. Yani ağda ve iple aldıramam bir daha. İğneli epilasyona da asla gidemem çünkü ağda ve ip bana bunları yapıyorsa iğneli epilasyon çok daha kötü olabilir hatta kalıcı hasar bırakabilir. Bana tek çözüm kaş usturası gibi duruyor. Kalınlaştı diyelim ben zaten çıktıkça alacağım hep yani yine de kötü mü olur?
Güncellemeler
+1 yıl
Bugün tüm yüzümü kaş usturasıyla aldım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer