Yüzümü jiletle almayı düşünüyorum. Pişman olur muyum?

Jilet dediğim kaş usturası. Yüzümde fazla sayıda kıl var. Koyu renkteler ve ben beyaz tenli olduğum için belli oluyorlar. Çok rahatsız oluyorum. Bundan 1 yıl kadar önce yüzümü ağdayla aldırmıştım normalde yüzümde hiç sivilce falan yoktu onun yüzünden sivilceler oluşmaya başladı. Birkaç ay sonra iple denedim ve yine yüzüm çok kötü bir hal aldı. Şu anda hâlâ yüzümde izleri var. Yani ağda ve iple aldıramam bir daha. İğneli epilasyona da asla gidemem çünkü ağda ve ip bana bunları yapıyorsa iğneli epilasyon çok daha kötü olabilir hatta kalıcı hasar bırakabilir. Bana tek çözüm kaş usturası gibi duruyor. Kalınlaştı diyelim ben zaten çıktıkça alacağım hep yani yine de kötü mü olur?
Güncellemeler
+1 yıl
Bugün tüm yüzümü kaş usturasıyla aldım.
Yüzümü jiletle almayı düşünüyorum. Pişman olur muyum?
Cevapla