Mememin halkasının etrafında 6-7 tane kıl var.
İnternetten geçmişte araştırdığımda alınmaması gerekli yazıyordu ve kesiyorum, kısaltıyorum hep.
Sarışın, beyaz tenli biriyim ve kıllı biri değilim ona rağmen var.
Sizde ya da eşinizde de var mı?
Ne yapıyorsunuz kıllar için?
İğneli epilasyon yaptırsam nasıl olur?
İnternetten geçmişte araştırdığımda alınmaması gerekli yazıyordu ve kesiyorum, kısaltıyorum hep.
Sarışın, beyaz tenli biriyim ve kıllı biri değilim ona rağmen var.
Sizde ya da eşinizde de var mı?
Ne yapıyorsunuz kıllar için?
İğneli epilasyon yaptırsam nasıl olur?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Cogu kadinda vardır. Lakin ona lazerdir agdadir cimbizdir.. kökten alan hicbir sey onerilmez. Süt bezleri var çünkü ve cekilen kıl süt bezlerinde bir hasara sebep olabilir
Agda ile alabilirsin eğer çok rahatsız oluyorsan. O kadar da sorun olacak kadar çokta degildir. Epilasyonada gidebilirsin
şahsen bence al epilasyonla flan ben iğreniyorum yani tam iğrenme değilde o şeyler olmuyor ya arzulanma flan zor oluyor işte
Kıl sarılı bi şekilde değil, etrafında 6-7 tane tek tek var. Kısaltma yapıyorum zaten.. bilmiyorum yapacak bir şey de değil elimde olan bi durum değil ve meme çok hassas bir doku, ağda vs nasıl olur bilmiyorum yani
erkek olarak bendede var seniki gibiydi ağda bandıyla aldım flan fazlalaştı yani kesiyorum sadece vücut çalıştığım için ama kadında işte erkekler için orası önemli emiliyor flan ya benim için kötü görüntü oluyor birkaç kıl olsa dahi epilasyon harici olmaz gibi kes ama ağda yapma sakın
İğneli epilasyon yaptırmayı düşünüyorum ama başka bir kadına mememi açmak da ayrı bir olay ve acısı da inanılmaz fazla... çözüm düşünüyorum, bakalım. Şimdi kesip kısaltıyorum. Teşekkürler
gizli olmasan anlatırım flan bende denediğim şeyleri söyledim ve bendede kılz var gizli olmasan olur mu
Teşekkür ederim gizli kalmayı tercih ediyorum. ☺️
Dediğim gibi maalesef, gizli kalmayı tercih ediyorum. teşekkür ederim görüşünüz için, iyi geceler 😊
Alma kısaltmaya devam et ve bunu bu kadar dert etme :)
Başka bir soruda erkekler çok iğrenç çok kötü diye yorum yapmışlar bu nedenle endişe ettim
Ya :) ona bakarsan o gögüs ucu da her erkeğin ağzına yakışmıyor yani madem öyle konuşuyorlar da iğrenc diyorlar da onlara ne onlar mı dokunacak onlar mı emecek endişe etme canım :)
Yani bilmiyorum, erkeklerin gözünden iğrenç olması biraz kaygılandırdı beni çünkü illa ki alamadığım, kısaltamadığım zamanlar da olur nadiren de olsa.
Ama teşekkür ederim çok içim biraz daha rahatladı 🙃
İcin rahatlasın ya canım takma böyle her erkeğin dediği şeyi iğrenc değil bence kıl her canlıda olan şey sadece temiz kalmak gerekir :)
Haklılık payınız var, çok teşekkür ederim görüşünüz için 😊
Ne demek :) böyle sorular benden sorulur severim cevaplamasını aklınıza başka soru takıldıysa sorarsınız :)
Olsunn doğal bir şey bu alma sorun yok ama kesme de sertleşirler
Benim vaaar 😓😓
Çoğu kadında varmış sanırım. Bilmiyorum ben hep kısaltıyorum ama iğneli epilasyon ile kökten çözüm yapmayı düşünüyorum ileride
Genetiktir annenin de kıllıdırr
Al iğrendirici
Almıyorum mu yazmışım? İğrenç gelen şey kadınların doğasında olan bir durum. Yapacak bi şey yok.
Senin adına demedim genel dedim. Hijyen en önemli şey 😒
Var acıyo diye almıyo evet yazdıklarında doğru
yaşınız kaç
24 ama 18-19 yaşından beri var bende
oluyo ya normal benin var esim gayette alma diyo sorun olmuyo
Teşekkür ederim 😊
Ağda dene
rahatsız olma bence