Yüze iğneli epilasyon yaptırmak hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yüzüm aşırı derecede hassas. Yaklaşık 1 yıl önce yüzümü ağdayla aldırmıştım ondan birkaç ay sonra da iple aldırdım ve daha da aldırmadım bıraktım çünkü yüzümde çok fena sivilce gibi şeyler çıktı. Bunları yaptırmadan önce yüzüm pürüzsüzdü. İzleri hâlâ geçmedi. Ama bir yandan yüzümdeki tüylerden nefret ediyorum. İğneli epilasyon yaptırırsam sonucu çok mu kötü olur? Verdiği hasar kalıcı mı olur? Yüz tüyleri dediğim ayva tüyleri yanağın üstündeki ve çene kısımları falan. Fikriniz ne?
Yüze iğneli epilasyon yaptırmak hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla