Güncellemeler
+1 yıl
Ilk seansimi yaptık. Cildimde kaşıntı ya da kuruma yok. Yinede nemlendirici kullanmam gerekiyor mu? Butcem fazla olmadigi icin onlarin sattigi nemlendirici almadim. evde normal nemlendiricim olur mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Utangaç olma
Kasma kendini rahat ol
Derin nefes al ver
tecrübeli biri olarak hemen söyleyeyim. sıkıntısız ama hafiften acı oluyor. mutlaka güçlü nemlendirici sürmelisin seans sonrası. İstanbul için soran varsa güzel bildiğim bir yer var.
Utanılacak birsey yok ki neyden utanıyorsun bu kadar😊
Hangi bölgelere gittin
Yüz hariç tüm vücut
Takip edebilir misin birkaç birsey sorabilir miyim
sana bir şeyler sorabilir miyim bana yazsan veya takip etsen
Merhaba rahat ol ilkinde biraz çekinme utanma yaşaman gayet normal bir durum ikinci gittiğin de bir şey kalmaz daha rahat olursun
Özel bişey yok dikkat edilmesi gereken rahat ol utanma herkes gidiyor normal bişey
Fiyat soyleyebilirmisin bende dusunuyorum şahsen
Aylik 320 tl 10 seans anlastik toplam 3200 ediyor
Yüz haric tüm vücut
Sehir neresi peki isletmenin adini verebilirmisin ya da
Liva vip
Genel olarak şubeleri bulunuyor arastirabilirsin
Tamam teşekkürler
Erken başlamışsın lazere
Bıktım ağdadan gercekten birde universite okuyorum evim olmadigi icin zor oluyor uğraşmak
Sürekli uğraşılmaz onunla acıdı ayrı dert