Ne yapıyorsunuz?
Her yerimde tuy var ya :( çıkmayan yer yok neredeyse
Her yerimde tuy var ya :( çıkmayan yer yok neredeyse
Göbek ve sırttaki istenmeyen tüylerden kurtulmak için tüy dökücü kremler kullanabilirsiniz bu kremlerin sprey formları da mevcuttur ve kullanımı kreme göre daha basittir bunun için tüylerin üzerine biraz tüy dökücü krem veya spreyi sürün ve biraz bekledikten sonra kutudan çıkan temizleme aparatı ile tüyleri temizleyin kremi uygularken dikkat etmeniz gereken konu spatulanın yuvarlak ucuyla tüylerin tamamını kapatcak şekilce güzelce sürülüp yedirilmelidir bu şekilde cilde direkt sürülen tüy dökücü krem üzerindeki talimatta yazdığı kadar en fazla 6 dakika bekletilmelidir hekleme süresi bittikten sonra cilt bol su ile yıkanmalı ve kremden tamamen arındırılmalıdır son olarak da havlu ile kurulanmalıdır
Ya ben her zaman onunla yapıyordu da daha cok çıkar diyorlar ve ayrıca siz heo böyle mi yapıyorsunuz memnun musunuz
Cevap
8Cevap
O kadar değil oralarımda yok yani tabii ki var ufak ufak ama kıl şeklinde değil.
Hormonal bozukluk vardır muhtemelen.. tedavi olmalısın ya da lazer.
Hormon bozuksun vardır bununla ilgili tedavi görebilirsin
Bu nasıl kader bee bendede kıl yok kıl çıkması için uğraşıyom sakal haricinde
Aldıysan çıkar hep alma
Maalesef aldimm eskisinden daha da kötü :(((((
Normaldir ya yaşın kaç
Hormondan kardesım dk gorun
LaZer epilasyon soguk yöntem olarak dene
Lazer epilasyon
Ağda yap
Yoktur
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?