Nişanlım Benimle Dalga Geçti Ve Ona Kırgınım?

2 Aydır nişanlıyız ve ondan öncede 5 yıllık bir sevgililik dönemimiz oldu.
Her neyse…
İşte bugün sabah nişanlımla arabada giderken Bluetooth ile benim telefona bağlandık şarkı açmak için.
İşte biz bağlandıktan sonra abim aradı beni.
Bende nasıl olsa önemsizdir diye kapatmadım Bluetoothu.
Abim bana babamın çok sinirli olduğunu sebebinin ise ağda çöpümü banyoda unutmam olduğunu söyledi.
Tabi arkadan babam hâlâ bağırıyordu biz bu kıza terbiye veremedik mi diye ne alakaysa…
Nişanlımda hafiften güldü böyle bende direkt yüzüne kapattım abimin.
Nişanlım ise hâlâ hafif hafif gülüyordu.
Neden güldüğünü sorduğumdaysa çok saçma bir sebepten dolayı azar yememin komiğine gittiğini söyledi.
Aynı zamanda sen ağda yapar mıydı ya diyerek dalgaya vurdu.
Acaba ağda çöpü için mi güldü? Yani nişanlımla daha önce bu konular hakkında hiç konuşmamıştık. En fazla bir-iki kere konusu geçince regl olduğumu belirtmişimdir.
Yani açıkçası biraz utandım yani beni utandıran şeyse nişanlımın önünde böyle bir azar yemem ve onunda gülmesi.
İşte ben buna bozuldum falan anlayınca özür diledi ama benim ömrümü paylaşacağım adamın benimle alakalı bir konu hakkında şakasına olmayan bir şekilde dalga geçmesi beni incitti açıkçası… Tamam onunla daha önce böyle bir konu hakkında konuşmadık ama normal bir şey sonuçta.
Ne var bunda gülünecek anlamadım?
Yani evleneceğiz birkaç ay sonra ileride hamile olduğumdaysa belki de bu işi o yapacak… O dururken kimden isteyeceğim ki?
Bu arada onun yanında birkaç kez giyindim ama beni hiç ağdasız bir şekilde görmedi yani sen ağda yapar mıydın ya diyip gülmesi de aşırı saçma…
Boşu boşuna utandırdı beni! Hayır birkaç ay sonra utanacağım son kişi haline gelecek hâlâ beni utandırmanın peşinde:(
Bu ilkte değil yani…
İlk regl olduğumu söylediğimde de kız sen şimdi sinirlisindir özel günündesin falan yani litre litre kan akıtıyorsun falan demişti.
Hayır normal bir ses tonuyla söylese tamam ama gülüyor üstüne.
Neymiş efendim utanınca yanaklarım kızarıyormuş tatlı oluyormuşum😒 İçimde kalmıştı bunlar ne diyeyim…
Nişanlım Benimle Dalga Geçti Ve Ona Kırgınım?
Cevapla