Fotoğrafa bakınca bu ne ki dedim. Benim de bu şekildeydi lazere gittim gittikten sonra kıl oldu. şu an erkek sakalı gibi çıkıyor ve tüm boynumu sardı 5-6 günde bir ağda yapmam gerekiyor. Sakın ama sakın dokunma tüy sarartıcı ya da papatya suyu ile rengini açarsan belli olmaz. Mutlaka bi endokrinoloji bölümüne gitmeni öneririm polikistik over sendromu olabilir benim gibi.. Beni zamanında kimse uyarmadı maalesef hayatımın en büyük pişmanlığı tüylerime dokunmaktı. Görseldeki 2 gün önce alınmış hali...