Bıyık bölgesinde ağda yanığı iz bırakır mı?

2 gün önce bıyığıma ağda yaparken sanırsam yanık oluştu. Ben de anlayamadım hiçbir şey yapamadım sadece biraz yanık kremi sürüp yıkadım. 2 gün geçti kızarıklığı azaldı ve hafif kabuk tutmuş gibi. İzi kalacak mı? Ne yapmalayım lütfen biri yardım etsin.
Bıyık bölgesinde ağda yanığı iz bırakır mı?
Cevapla