Şahsen 2 haftada komple ağdaya 200 tl para veryorum, böyle yapmak yerine lazere yazılmaya karar verdim. hesaplarıma göre ağdaya aylık 500 tl para harcıyorum nerden baksanız. Yazık günah onun yerine aylık seanslar ile daha az para ile tüylerden kurtulurum daha iyi, hem acı dan da kurtulmuş olurum.
Tam olarak hesabını yapmadım ama sanırüm 15 günde bir ağda yapıyorum. Kısa tüylere pek karışmıyorum, siyah olmadigi icin pek belirgin değil. Ama uzadiginda da affetmiyorum.
Önceleri kartuş ağdayla cok fazla uğraşırdım. Fişe takması ısıtması derken.. ayrica cildim hassas oldugundan cok da kizariyordum. Simdilerde Remove sir ağda bantlarini kullaniyorum. Cok da pratik. 💜 İyiki Remove