Bugün çok enerjiğim oğlumun doğdu gün bugün güzel bir gün benim için😇

Bugün çok enerjiğim oğlumun doğdu gün bugün güzel bir gün benim için😇

Kahvaltı benim vazgeçilmezimdir. Şehir şehir gezdiğim dönemlerde mutlaka kahvaltısını yemişimdir. İstanbul'da en iyi kahvaltı yapılacak yerlerin hepsi bende saklıdır
Vvaaooo birgün gelirsek söyledi gidelim bizde senin şu favori en güzel yerlere 🥰
Ne demek efendim, sizi en güzel yerlerde ağırlamaktan onur duyarım ☺️
Teşekkür ederim çok incesiniz🙏🙏
Akşam yemeğine geçtik 😬 Yeni yaşı kutlu olsun o zaman ailesine anasına babasına vatanına milletine sagyılı sevgili olsun inşaallah Allah acısını göstermesin
Afiyet olsun burada saat dah erken saat farkı var aramızda o yüzden olabilir.
Çok teşekkür ederiz dayısı Allah razı olsun güzel dileklerin için rabbim seninde gönlüne göre versin inşallah kuzum🥰🥰🙏🙏
Teşekkür ederim sizede günaydınlar o zman 😂saat farkını unuttukk maalesef amin aminn cümlemizin gönlüne göre versin inşAllah..
😂😂😂 teşekkür ederim cümleten 🙏🙏
Rica ederimmm mutlu günler 👏😂
Sağolun sizlere de 🙏🙏
Dogum gunu kutlu olsun oglunun 🙏
Teşekkür ederim kuzu 🥰🥰🥰🙏
Rica ederimmmm 😊
Tesekkurlerr 😊
🥰🥰🙏
😊😊
Nice yıllara inşaallah:)
Çok teşekkür ederim çok naziksiniz🙏♥️🥰
Rica ederim. Çocuğunuzun ne kadar sevimli ve tatlı olduğu annesinden belli
.:)
Teşekkür ederim iltifat için çok iyisiniz🥰🙏🙏
No iltifat.
It's true
;)
Danke schön
Borussia Dortmunt.
Almancam bitti
😅
😂😂
Bir zamanlar bir arkadaşım. vardı. O da Almanca bllirdi. Foto meselesiyle sohbeti kesti. :(
Almanca deyince içim. sızlar o yüzden. Vurulmuştum ama imkansız aşktı
Neyse, seni de meşgul ettim
Senin adına üzüldüm giden geri gelmiyor maalesef belkide onunda vardır bir bildiği sizin için hayırlısı belkide budur🙏🙏
Zalimlik yaptı.
Çekincemi anlamadı
Öhhhö öhhhö
Pardon ya. Senin de kafanı şişirdim🙊
Estağfurullah elimden bir şey gelse yardımcı olmak isterdim maalesef 🙏
Ama siz ćok pozitif, insancıl bir insan ve iyi bir annesiniz. Belki yardımcı olursunuz ya.
Danışabilir miyim özelden?😇
Teşekkür ederim iltifatınız için ama kimseyi özele almıyorum kusura bakmayın 😕
:(
Evli olmasanız aşık olunacak bir yüzün var.:)
Eşiniz şanslı
Neyse. İyi günler.
Sağol. Bana da.
Teşekkürler Eig için.
Rica ederim ne demek
Rahat etmen için bana engel atmanı rica ediyorum.
Ben engellemiyorum kimseyi.
Anlamadım pardon
Cevap
22Cevap
Maşallah ne güzel sofra Allah bereketini artırsın gadası
Elbette eşimle mükellef bir sofrada karnımızı doyurduk
Afiyet bal şeker olsun gadası hem sana hem yengeme rabbim olmayanlarin sofrasını doldurup taşırsın inşallah 🙏🙏🥰
Amin amin
Hayvanseversen geliyim evinize çok yerim çok uyurum tuvalet eğitimim var 😀😀😀😀 tabi bu sofra için okyanusu bile aşarım 😀
Hahahha başımla beraber 😀😀
He başımla beraber dersin kocan başımı keser gövdem onda başı sende kalır 😀😀😀😀
Aşk olsun misafirim olursun bsy demez tabi 😀
Ali'yle oyun oynarık biz o daha iyi olurdu yemekten 😄
Oda olur 🙂
Çocukların yüzünün gülmesi için atta olunur eşekte bence oğlun çok şanslı hem senin gibi annesi var eminimki babasıda çok iyi bi babadır on numara bi ortam bizdeki de sayısal loto 😀
Teşekkür ederim çocuklarimiz şanslı diye düşünüyorum evet Allah herkese güzel mutlu bir yuva nasıp etsin🙏
Her yerde anlatma gene göze gelir nazar değer
Peki olur anlatmam😀
Kutsal kuti bide unutmadan sana lolo yapan olursa yaz ağız tadıyla bulaşırım ben 😀
Anlamadim
Yani burada canını sıkan birileri olursa zevkle bulaşırım kuti analar kutsaldır benim için
Teşekkür ederim iyi ki varsinn♥️♥️🙏🙏🙏🌸🌸🌸🥰🥰🥰
İyiki sende varsın aziz kadın bacıliçem benim ❤️❤️😄😄🥰
Teşekkürler ♥️♥️yatıyorum ben iyi geceler 🙏🙏
İyi uykular 🙂
😴😴
Rabbim ağız tadınizi bozmasın abla sağlıklı mutlu huzurlu bir hayat yaşayın...
Teşekkür ederim kuzum Allah razı olsun 🥰🥰🙏🙏
Yapıldı 2 adet sigara ve güzel bir tabak makarna ile
Afiyet bal şeker olsun kardeşime🙏
Teşekkür ederiz dayısı ♥️♥️
Oğlusunun dogümgünü kutlu olsun canım nice sağlıklı mutlu senelere ins …
Çok teşekkür ederim çok tatlısınız öpüyoruz sizi kocaman😘😘
💞
Yapıldı spora gidildi oda bitti evde dinlenme zamanı şimdi
Ohhh kolay gelsin
Ricalar efenim🌸
Masaya bak. Olan var olamayan var
Sen böyle her soruma boş yapacaksan engelleyeyim seni
Olan var olmayan var demenin neresi boş
Bunu demiyorum diğer soruları kastediyorum
Hangisi
Yapmıştım 😂💅🏻
Afiyet olsun kuzum
Akşam yemeğini yicez artık
Afiyet olsun
Akşama Kadar ye durmadan
Kocam iyi bakıyor bana😀😀
Herşeyde
Evet yapıldı. İyi ki doğurmuşsun
Afiyet olsun
Ben değil oğlum doğdu
Teşekkür ederim ama yine de çok incesin🙏🙏🌸🥰
Teşekkür ederim 🥰🥰
Gelmez mi musayit olim hemen aticam sana olur mu
Tamam kuzum aticam muhakkak
Yahya mıydı günü kutlu olsun 😀
Yok Yahya değildi teşekkür ederim canikomm 🥰🥰🙏
Saat 4 olmuş ne kahvaltısı be.
Aramızda saat farkı var
şu an 1. 20
Avusturya
Teşekkür ederim dostum 🥰🙏
Çok tatlısın ama sen yiaaa teşekkür ederim dayısı ellerinden öper Ali de🥰🥰🙏🙏🙏
Çalışıyorum o yüzden tam yapamadımm
Kolay gelsin kuzum
Ooo doğum günü kutlu olsun Paşa'nın ❤️
Teşekkür ederizz 🥰🥰🙏
Yok ben yapmadım 😇😂
Yaptık da geç uyandım geç yaptım ben
Ekle yav 🥲
Hayır
Evet yapıldı
Afiyet olsun 🙏
Beraber yapsak iyiydi 😄
Bitirdim kahvaltımı yaa yetisemedin bir dahaki sefere gel🙏🙏
Kahvaltıda tatlı şeyler yemeyi çok severim
Bender 😋😋
Bir dahakine habermeselim
Hıhı
Xper yetse yazicam yazamıyorum 😂
Yapılmaz olur mu bir kere geldim dünyaya
Afiyet olsun fazla yeme
Bu kadar şeyi yedin mi
Yok beee naptın sen😂😂
Kilo alırsın veremezsin sonra
yapıldı
Unuttum
Yapilmadi
Gyttt
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?