Ablası olan erkek çocukları çok şanslı bence, asla kıyamıyoruz. 🥰


Evet öyle asla erkek kardeşlere kıyamıyoruz. Haftasonu sabahın köründe uyandırıp okula hazırlardım sokağın ortasına gelince aaa AA bu gün cumartesi okul yokki 🤷🏼♀️ diyip eve gonderirdim. Tabii o artık eşek kadar oldu 🧿 değmesin. Bu numaraları yutmuyor artık çark döndü o numara yapıyor
Cevap
24Cevap
kimseyi maalesef
kız arkadaşımı bidee gelecekteki sevgilimiiiiiii daha tanışmadık amaa seviyorum onu öptüm şimdidennnnn xdgvfhbfbvf oyşşşş benim vahşiii nursuz gıcıkk sevgilimmmm.
Kimseye gece yemek yapamam ben banane ajsjsjskdjdkd
Kendimi bile o kadar sevmiyorum. Gece yemek mi yenir yat uyu derim.
Acıkınca ben kendim yapıyorum emek var diye daha güzel tadı oluyo 😂
bayılırımm bir de iyi yapan varsa ))
sen mi yapıyorsun
Sevdiğim kişiler için yaparım çok zor degil
Ellerine sağlık efendim
Benim ablam hayatta yapmazdı
Cok sansliymis gercekten
şanslılar
Offf acıktırdın bizi de yaa eline sağlık 💖
Kızımı
öyle biri yok
Yapmışsın şovunu
Ablam olsan keşke 😀
Ne iş yapıyorsun
Kucuk şeytan
Afiyet olsun.
Harika bi tabak :) ellerine sağlık
Kendimi 😀
Kendimi
tam sporcu yemegı :D
Şanslılar biraz 😂
Canım çekti valla
evet oluyor
Kendimi
Benimde ablam olsana
Öyle mi😀😀😀😊
ojen güzelmiş 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?