Yemek yapmayı beceremiyorum bu ileride sıkıntı olur mu?

18 yaşındayım ama ne yemeği denesem çöp oluyor hiç beceremiyorum. Ya pişmiyor hamur kalıyor ya sönüyor ya yanıyor ya tadı olmuyor yenmiyor. Deniyorum olmuyor. Türk kahvesi bile beceremiyorum lavabonun dibinde kalmış artık kahveye benziyor yapınca. Sıkıntı olur mu bu ileride sürekli kahvaltılık yemek zorunda kalıyorum.

Yemek yapmayı beceremiyorum bu ileride sıkıntı olur mu?
Cevapla