Mozaik pasta yaptım, üstüne sizce eritilmiş çikolata yapmalı mıyım yapmamalı mıyım?

Çikolatada ayrı tad veriyor ama eritmek zor geldi kdkdk

Mozaik pasta yaptım, üstüne sizce eritilmiş çikolata yapmalı mıyım yapmamalı mıyım?
Cevapla