Sınıf temsilcisi yim. Liste yaptım. Kek, tatlı, pasta, poğaca ve tuzlu kurabiye bunları hepsini 2 şer kişiye verdim. Sarma yazdım kendime kimse sarmaya yaklaşmadı tek kaldım. Farklı çeşitler var mı aklınızda 3 kişi hastayım dedi hepsine 2 şer kutu meyve suyu alın demek zorunda kaldım çünkü aklıma başka bişey gelmedi. var mı fikri olan 3 kişi meyve suyu içime sinmedi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Rahmetli anama yerli malı var derdim Tamam sabah hatirlat derdi. Sabah olunca 2 yumurta kaynatirdi😁😁😁 herkes börek çorek yapiyor derdim Oda oglum herkes yapiyor zaten ben niye yapim derdi 🤭🤭
29 Yorumla- 1 yıl
Esprili imiş. 😄
- 1 yıl
Anlıyorum😄
- 1 yıl
Nedense ben buna çok üzüldüm
- 1 yıl
Hımm.
Oda doğru. - 1 yıl
Geçen sene kızımın arkadaşının annesi kek yapmış dediğine gore. Çocuk utanmış çıkarmaya. Kızım zorlamış herkes sen ben gibi utanma diye. Ama olmaz eziklenirim demiş. Borcam da ne varsa göstermemiş. Belkide kek değildi o kek dedi utandığı için. Bizdede 2 çocuk var biri Suriye li diğeri annesi vefat etmiş. orada kötü hissetmesin diye ellimizden geleni yapıyoruz
En İyi Cevaplar
Yerli malı için meyve suyu yerine daha doğal şeyler tercih edebilirsin. Mesela kuru meyve karışımı, ceviz, fındık, badem gibi kuruyemişler güzel olur. Ayrıca mevsim meyvelerinden tabaklar hazırlayabilirsin. Hatta yoğurtlu meze veya kısır gibi pratik şeyler de ekleyebilirsin. Hem sağlıklı hem de yerli üretime uygun olur.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBu haftanın amacı, tüketicilerin bilgilendirilmesi, yerli malı tüketiminin benimsetilip yaygınlaştırılması ve yerli malı tüketiminin artırılmasıdır. Hafta boyunca yerli ürünler ve onların üretimleriyle ilgili film, belgesel, animasyon ve tiyatro gösterimleri yapılır, sergiler, seminer ve konferanslar düzenlenir.
01 Yorumla- 1 yıl
Süregelen bir kutlama sistemi var ben bunu değişemedim. Kadına evde meyve suyu yap diyorum üşeniyor ne yapayım. Evde börek, corek yapın şehrimizin neyi ünlüyse ya da doğdugunuz yerin neyi ünlüyse yapın diyorum. Herkes bir kek yapıp sıyrılma peşinde. Kendim sarma sarıyorum. Gün bittiminde ufak bir dilim kek bile çöpe atmadan ziyan edilmemesi gerektiğini anlatıp toplayıp tavuklara getiriyorum. şu an bulunduğum ortamda bu kadarını yapabiliyorum
salata yapabilirler, makarna salatasi falan yer cocuklar. birisi de patlamis misir getirsin cocuk sayisinca kagit bardaklars koyarak, cerez alabilirler bir de
11 Yorumla- 1 yıl
Bu mısır boğaza falan kaçmasın yarın bir atayım ortaya
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
12
Cevap
12Cevap
Kek, kısır, patates salatası bunlar iyi.
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı.
u 1 yılbence iyi yapmışsınız yeterlidir. Meyve ve kuru yemiş olabilir.
11 Yorumla- 1 yıl
Söyledim meyve ye yanaşmıyorlar kaldı kurusuna yanaşsınlar. Herkes bir kek poğaca sıyrılma derdinde ne yazık ki
3 kişi meyve suyu fazla olmuş sanki. Ama olsun dağıtırsınız.
Patates salatası, kısır falan yaparlar genelde. Mercimek köftesi olabilir.146 Yorumla- 1 yıl
Hastayız bişey yapamayız dediler bizde ailecek hastayız sarma ya ortak aradım ama hep bir kaçıyor lar hazıra
- 1 yıl
Bunları sağlıklı olanlara verdim
- 1 yıl
Bunları biz yapmıyoruz dökülür vs diye
- 1 yıl
Kek , kurabiye vs onları yapanlar var. 4yada 5 kişi hastayım diye sıyrılma çabasında onlara yarın mısır ya da köfte vs seçenek dokcem
- 1 yıl
Hayır sınıf temsilcisi yim. Kaytarıyor lar evet
- 1 yıl
Hayır ilk okul. Orta okulda öğretmenler kendi isterse yapar. Kızımın öğretmeni yaparız demiş. Biz gitmiyoruz onlar kendi doldurup yer içer geçer böyle. Lisede yerli malı yok
- 1 yıl
😅😅31 yaşında öğrenci😅
- 1 yıl
Sınıf annesi kalktı ve ben istifa edecektim sınıf temsilcisi yaptılar beni
- 1 yıl
Anlayacağın burnum bir sene daha boktan çıkmadı
- 1 yıl
Öyleydi kalkınca grubu silmek istedim. Veliler silme burdan haberleşiyoruz dediler
- 1 yıl
Bazı canım sınıf anneleri vardı. Sınıflara girip öğretmen edasıyla çocuklara müdahale ediyorlsrdı. O videodaki çocuk çok iyi yaptı. Böylelerini dinlemesinler zaten. Ben etkinlik dışında asla sınıfa girmem. ya da çocugun durumunu soracaksam girerim. Öğretmene destek olurum. Gezi vs düzenlerim, servis tutar ücretini toparlar veririm. Böyle doğum günü mezuniyet vs organize ederim. Benim çocuklarla işim yok velilere sorar destek alır ne yapacaksam yaparım. Kimsenin çocuguna müdahale etmeye kimsenin hakkı yoktur. Malum videodaki pozisyona hiç düşmedim öğrenciler çok sever beni. 🙂normal bir veliyim
- 1 yıl
Vala bilmem bu son senem veliler sağolsun onlar istedi destekleri diye öğretmene destek olacağım seneye inş aynı hatayı yapıp girmem böyle yük altına. Eski sınıf annesi ilgisiz di ona baş kaldırdım diye 😀😀başıma attı al sen yap diye. Neyseki kimse arkamdan kadın bişey yapmıyor diyemiyor. Takıntı biriyim ben varya her işim hemen olcak dua ediyorlar. Sınıfımıza çok emek verdin diye bu bana yeter
- 1 yıl
Teşekürler evet tek derdim onlar mutlu olsun sınıfta annesi vefat etmiş bir evladımjz var sadece onunla temasa geçmeye çalışıyorum diğer çocuklara çok müdahale etmem onunla sohbet ederiz bazen. Annesini hatırlar üzülür diye. Evet gerçekten dışardan hep küçümserler sınıf annesi yok temsilcisi saçmalık diye. Vala 35 kişiyi bir etkinlik için organize etmek çok yorucu. Onlar bir poğaca ya üşenirken ben geçen sene sabaha kadar şapka lar çerçeveler yapmıştım pastası üstüne. Bu senede kaçıyorlar. Etkinlik resimleri atıyorum meyve, sebze yapalım resimler güzel çıksın son senemiz tek kişi destek olmuyor. Maske yapacağım bende sebze şeklinde, meyve şeklinde daha pratik bakalım. Geçsede bu sene beynim çok yorgun
- 1 yıl
Yaaa çok iyi ve güzel kalplisin gerçekten. Çok düşünceli bir davranış. Gerçekten tebrik ederimm. 🕊️ Ya sen bu kadar çaba gösterirken onların kolonı kıpırdatmaması çok sinir bozucu. Bu seni de yıpratır. Sadece tek başına emek vermek yorar insanı. Ne kadar düşüncesiz veliler var böyle ya
- 1 yıl
Teşekür ederim bu sene son seneye daha çalışkan bir veli grubuyla tanışırız inşAllah🤲🤲Ve daha disiplinli bir öğretmen Le inşAllah
- 1 yıl
Benim ufak bu sefer 1 e başlayacak eğer aynı öğretmene denk gelirse gene olurum muhtemelen beni aday gosterir. Aynı öğretmen olmaz disiplinli biri olursa bir daha böyle bir işe girmek istemiyorum bakalım bilmiyorum
- 1 yıl
3 tane öğrencim oluyor. Biri 7 ye diğeri 5 en ufak 1 e gidecek evet gerek yok
- 1 yıl
3 amin inş
- 1 yıl
Teşekürler iyi geceler
- 1 yıl
Ben gitmedim oğlum hastaydı
- 1 yıl
Kuru fasulye pilav sagol
- 1 yıl
Sağol 😀
- 1 yıl
😂😂şehir lerle karakter zıt olsun. Emretmek Allah'a mahsus derdi hep annem
- 1 yıl
İşim var şimdi kaçtım
1 yılÇerez fındık, ceviz, kuru kayısı, elma, muz, mandalina yani meyveler ve kuru yemişler.
13 Yorumla- 1 yıl
Vala kuru yemiş çıkmaz bunlardan geçen sene bir piskevutlu pasta yapmıştı bir tanesi borcamı doldurmaya kıyamamış ortasına yapmış. Bir kaç veli çok cömert bir kısmıda tam tersi
- 1 yıl
Ay bilemeyeceğim 😅 mercimek köftesi de sever çocuklar
- 1 yıl
Yarın sohbeti açan soru soran olur akşama kadar aynı şeyi konuşur dururuz 😒birine köfte yi veririm hastayım diyorlar işte
1 yılSarma zaten haksızlık onca emek var istemeyin zaten kek börek kısır salata falan tamam ben olsam bende sarma yapmam o emeğe değmez
03 Yorumla- 1 yıl
Dedim bir kere bu sefer öyle kazan kazan yapmıycsm her tabağa 3 er düşsün yeter modunda
- 1 yıl
O zaman tekte sararsın 2 tane koy hatta boşver😂 çocukların midesi ufak zaten onca şeyi yiyemezler
- 1 yıl
Vala derim dururum en son bakarım 5 kilo sarmışım 😀😀elim bol yedirmeyi seviyorum.
Meyve patlamış mısır patates salatası kısır limonata ayran olabilir
112 Yorumla- 1 yıl
Meyve yi söyledim ses çıkmadı bu sene pahalı diye meyve bile kimsenin alası yok yerli malında hazır meyve suyu alcaz diyorlar
- 1 yıl
Yok bacım çıkmaz bunlardan kdkdkd
- 1 yıl
Gel gel desteğe gel 😀😀Birde ayyy lahana sarması sevmez oğlum yaprak yap diye geçen sene baskı yapıyordu biri. Bir tencere yaprak bir tencere lahana sardım goturdum. Bak sen hele herkese kibrit kutusu kadar pıskevutlu pasta yapmış birde sarmayı eleştiriyor dedim 😀😀Bu senede kakaolu kek dedi tart kalıbında birde. Evirdim çevirdim el açması böreği verdim ona 😀😀gecen seneden dolmuşum zaten 😀😀c
- 1 yıl
Vala bende trileçe yapmak istedim yerli malına uygun olmaz diye vazgeçtim. Millet kutu kutu meyve suyu alıyor keşke trileçe deseydim. Ellinize saglık
- 1 yıl
Hangi ma... L verdiyse artık kdkdkd. Kendileri istemiş 😀😀
- 1 yıl
Ohh mis darısı başıma 😀😀
Kuruyemiş aldir en palalılarından sarma sarmadıklarına pişman olsunlar sjsj
01 Yorumla- 1 yıl
😀😀😀vala bugün görev dağılımı yaptım kaçağın birine börek gömdüm açsın bakalım 😀😀
1 yıl- Börek? Şekerli Kurabiye türünü alan oldu mu? Patates piyazı
02 Yorumla- 1 yıl
Patates salata ve kısır istemediler
- 1 yıl
Peki
1 yılMeyve ve kuru yemiş olabilir. Bizde de sarmayı bana ve başka 2 veliye yazmışlar yapcaz mecbur🤭
09 Yorumla- 1 yıl
Kadın kokulu kek yazmış. La herkes pasta kek başka bişey yap dedim tavuklara gidiyor günah dedim. Bişey olmaz onlarda can dedi.
- 1 yıl
Vala bir sene 2 sınıfa 8 ya da 10 kilo sarma sardım resmen doyumluk bu sene 1 sınıf bilerek destek istedim hazıra kaçıyorlar küçük tencere sarmadan kaçıyorlar
- 1 yıl
Yapmam etmem diyen insana gıcık olurum topluca bi sey yapılıyorsa herkes dahil olmalı, desteklemeli birbirini..
- 1 yıl
Ya birde şu var ne istersen işte alayım diyorlar kurbana girer gibi 5 kişi plastik tabağa meyve suyuna giriyorlar. Yav kek poğaca yapmak bu kadar zor mu vala ölüyorum kaç gündür sarma diyorum hiç tık yok biri sen çalışkansın diyor. Dedim çalışkan değil çocuklar sever diye yapmak için yabalıyorum
- 1 yıl
Haa bi de kendi çapında gazliyor çocuk gibi.. Komik..
- 1 yıl
Dedi de ben yermiyim el açması tepsi böreğini gömdüm ona karşı gazlama taktiğiyle 😆😆
- 1 yıl
Vayy harikasın 😄
- 1 yıl
Kesin bunuda küçük bir tepside yapar çok merak ediyorum 😀😀
- 1 yıl
😄😄
Gizli Üye(36-45)1 yılBenim en zorladigim zamanlardan biridir yerli mallari hiç sevmem.
13 Yorumla- 1 yıl
Neden zorlandın sınıf temsilcisi olmasam kolay benim açımdan
Cevap sahibi1 yılAnlatamam burdan
- 1 yıl
Peki
sarma yazdıysanız eğer, hem lahana hem zeytin yağlı yaprak sarması yapabilirsiniz, biber, kabak, patlıcan ve domates dolması ekleyebilirsiniz ve son olarak da içli köfteyle bitirebilirsiniz. Ben çocukken annem öyle yapardı da
00 YorumlaYerli malı mı kaldı
13 Yorumla- 1 yıl
Var her sene yapıyoruz
- 1 yıl
Yav sende
Bir kısmı tabak kaşık çatala girsin
10 Yorumla
1 yılPatates salatası çok güzel oluyor.
10 Yorumla
1 yılPatates
12 Yorumla- 1 yıl
Kızartması
- 1 yıl
Uygun değil
1 yılKısır, patates salatası, makarna salatası
11 Yorumla- 1 yıl
Altın günü gibi çocuklar döker bunu
Seni bı bulursam 😅
04 Yorumla- 1 yıl
Buradayız neden arıyorsun 😀😀
- 1 yıl
Sınıf annesi değilim ben temsilcisi yim 😀😀
- 1 yıl
Ben bırakmak istedim de veliler grubu sildirmedi
m 21 güBörek
00 YorumlaKısır patates salatası falan da iyi gider
09 Yorumla- 1 yıl
Vala saldım ya hastayım yapamam oldular bari mısır dedim. kalktım oğlan ateşlenmiş sarmayı koydum ocağa gondereceğim. Oğlan okula gitmedi
- 1 yıl
Meyve sıkın dedim yerli malı biri 2 kişi portakal sıkmış haber verdi bana . Hazır olmasın hiç bir şey dedim. O hastayım hazır alcam diğeri hastayım hepsi bir bahane tabak ve meyve suyu almaya girişti. En son böyle olmaz bakın dedim kendim gorevlendirdim. Geçen hafta full hastaydık sarma alıyorum ben dedim. Bizimde var bahane etmiyoruz geçer pazartesi ne kadar dedim. Sabah bir kalktım oğlan ateşlenmiş. Sarmayı ocağa koycam biz gelemiyoruz evi yakında olan birine ulaştırcam dedim. Ya bunlar bir kek bir pasta ne kadar üşengec ler onlar olsa sarmayı akşam yerlerdi göndermek yerine ben genede ulaştırcam
- 1 yıl
Kafam artık almıyor ya. Onlar mı akıllı ben mi canım çözemedim
- 1 yıl
4 üncü sınıf
- 1 yıl
Disiplin yok sınıfta öğretmen hep kıyamam size modundaydı çocuklara çocuklar çok yaramaz. Söz dinlemez oldular disiplinli bir öğretmene denk gelseydi ilk okul hamur gibi nasıl yoğurursan öyle gider. Okulla yeni tanışan çocuk başta ne kural koyulursa ona uyar. Sizde öyle değil. İlk okulda disiplin yoksa o çocugun siz zor adam edersiniz. Ama ilk okul öğretmenleri şanslı daha bebeyken ellerinin önüne veriyoruz bu çocukları. Ana okulu seviyesinde değil kendine zarar versin. ya da lise vs kafasında değil. Uyuturucuymuş esrarmış içip öğretmene sarsın. Ergen öğretmeni olmak aşırı zor zamanında beden öğretmeni ni bir sınıfa kitlemişlerdi. Adam öğrencisinden korkuyordu.
Patates salatası kısır suböregi kuru köfte
01 Yorumla- 1 yıl
Sarmaya girmeyen su boreğine girmesi zor 😀
Su böreği.
00 YorumlaSarma kısır
01 Yorumla- 1 yıl
Sarma yapmaya yanaşmıyorlar bana kaldı. Kısırı bir sorayım
1 yılKek yap
00 YorumlaKısır ❤️
00 Yorumla
Devamını Gör(9)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer