... bi tanesinden vazgeçmek zorunda olsan , yemeklerde hiç kullanamayacak olsan hangisini seçerdin?

soğansız mı yoksa sarımsaksız mı yaşayabilirsin ksjsjk?
... bi tanesinden vazgeçmek zorunda olsan , yemeklerde hiç kullanamayacak olsan hangisini seçerdin?

soğansız mı yoksa sarımsaksız mı yaşayabilirsin ksjsjk?
Zor soru ama ben sarımsaktan vazgeçemem
Yemeklere verdiği koku ve tat bambaşka; azıcık koysan bile yemeğin ruhu değişiyor. Soğan çok temel ama sarımsak biraz daha karakter katıyor sanki.
Yani birini seçmek zorunda kalsam, mutfakta sarımsağı bırakmam.
Soğan tüm yemeklere tad verir soğan.
Sarımsaksız yaşarım yani.
ben de❤🌷🎈
😊💞🌼
😊🌸🍀💝
Eic için teşekkür aşkito hoş geldin 🌺💓🦉🌾
rica ederim bi tanem nasılsın ❤
İyiyim canım benim sen nasılsın iş güç işte. 💓🌺
iyiyim benimde isim vardi ertelendi hesabı mesgul olurum diye kapattım geri actım tesekkur ederim sana da kolay gelsin🐞🍁
Teşekkürler hayatım 🌾💓🌺✨
rica ederim balım❣❤
İkisi de birbirinden güzel
Cevap
8Cevap
Soğanı bir çok yemekte kullanıyorum ama sarımsağı sadece yoğurtlu soslar da sanırım sarımsaktan vazgeçerim ama çok zor olur çok severim sarımsak
😄
sarımsaksız sucuk ye😜
bebeklerini ham yaptım😋
olur olur bal gibi olur🙃
Cok zor soru.. Baya dusundum ve sarimsak bende kalsin :))
soğana yazık degi mi simdi ajsjj
Ya yazik ama bunu soruyu sorqnq sormak lazim guzelim sogani biraktirdi :))
😅😅
Sarımsaktan vazgeçmem cidden. Soğan da mükemmel. Ah o tat ve kokuları olmasaydı sdfsdfdf 😅✌️
o kokuya ragmen seviliyor yani ajsjsj
Hem de nasıl her yemeğin asıl tadı onlarla geliyor 😃✌️
aynen mesela sogansız kıyma olmaz tum kıymalı yemekler tatsız olur sonra , sarımsak da sosarda iyi super oluyo
Çok doğru tespit katılıyorum sana 👌🧡🤤
Zor soru. İkisinden de vazgeçmem. “Nimet ayırt edilmez.”derler eskiler. 😂😂
valla eli öpülesi bir söz 👌🏻ikna oldum ajshsh
Soğan daha çok severim yemeklerde. Sarımsak olmasa da olur
aynen
Sarımsağı seçerdim, her yemeğe yakışıyor çünkü...
Ben Sarımsak dan vazgeçemem sarımsağı çok seviyorum tadı kokusu
Soğanda sarimsakda olmazsa olmazim asla vazgeçmem😋😋😋
Sarımsak sanırımhele baharda taze cıkan yeşil sarımsaklar
Cok severim
İkisinden de vazgeçmek zorunda kaldım ama soğandan vazgeçerdim.
Mumkunse eger ikisini de size verelim.
olur ajsjj
İkisinden de vazgeçerim
ajshshh
Soğan daha iyi sarımsak her şeye gitmez
aynen ❣
İkisini de severim ama sarımsak dicem
İkisinden de vazgeçerim.
İkisinden de vazgeçerim
Ben ikisini de sevmem :D
Ikisinden de vaz gecerim
İkisininde yeri ayrı
demi😀
Aynen
Soğandan vazgeçemem
bence de soğansız yemek iyi olmaz
Kesınlıkle sarımsak
Soğan
İkisinden de vazgecilebilir
Soğan
Soğan
İkisinide sevmiyorum
Soğan
soğan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?