
Her Allah’ın günü çikolata yiyorum. Bunu nasıl durdurabilirim?
Neden süreki çikolata yemek istiyorum?


Her Allah’ın günü çikolata yiyorum. Bunu nasıl durdurabilirim?
Neden süreki çikolata yemek istiyorum?

Mutsuzluktan olabilir. çikolata mutlu ediyor çünkü. bence bunun yerine meyve tüketebilirsin hem de sağlıklıdır.
Mutsuz olduğum doğru.
umarım mutlu olursun abla 🦋
Teşekkürler 🌸
Evet her gün yiyorum
Cevap
25Cevap
Artık yemiyorum gadası s
Çalıştığım yerde bol bol çikolata var. Tek tük atıyorum.
Ama olmasa da olur.
Çok şanslısın 😃
Çikolata yiyince peki kendini nasıl hissediyorsun? Bence sorunun cevabı orada olabilir.
pelit ya da divan dan çikolata kutusu alanım olsaydı 😋😋
Afiyet olsun.
Önceden hiç tüketmezdim ama şimdilerde aşeriyorum desem yeridir.
Çikolata severim de çok yemem öyle dişlerime dokunur 😅
Bende aynı senin gibi çözümünü bulursam bana da söyle
sabah oglen aksam bikmadan
Bende aynısıyım 😱
obez mi olucaz 😱
yok en fazla kilo alırız 😀
pekisi 🙂
güzelleşcez azıcık 😘🍫
😻🌸💖
Zarar olmasinda afoyet olsun
Teşekkür ederim.
hayır yemiyorum
durmadan yemiyorum kendimi ogutuyorum cok yersen dislerin mahvolur diye 😹
Pek sevmem zaten yediğimde rahatsız ediyor
Her zaman değil!
Kan şekerim düşük bu aralar bende yiyorum baya
Yok yemiyorum arada bir yerim çok aramam...
Aşırısı kilo yapar
Cocukluktaki tatli travmamdan dolayi zamanla azalttım
Pek sevdiğim söylenemez...
Hayır, çikolataya çok ilgili değilim.
Seviyorum ama çok sık yemiyorum
her gün mutlaka yerim
Ne güzel kilo sorunun yoksa afiyet olsun
Yemek yiyorum bende durdurma yolu bulamadım henüz
erken menopoz is coming olmasın
ne alaka.
bak, soru sormuşsun. son derece mantıklı, olabilecek bir şey üzerine cvp verdim🤷♂️duymak istediğin cevaplardan farklı olması benim suçum değil.🤷♂️
Hani bana?
Pek yemem
Severim ama çok yemem.
Libidoyu tavana mi çıkartalım yiyip de 😂
Çok sıkıntılı bir durum dikkat edin kendinize
Yemiyorum
Bursalimisin
Evettt
Çikolata yenir bak
Hayır knk
Biz durarak yiyoz
Çok zararlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar