Ben savaş alanı gibi yapıyorum 🤦🏻♀️

Ben savaş alanı gibi yapıyorum 🤦🏻♀️

Mutfakta deneyim kazandıkça daha az dağıtmaya başladım ama genelde ilk defa deneyeceğim bir tarif ise birazcık dağıtıyor olabilirim ortalığı mxmdkddk
Cevap
26Cevap
yapamam maalesef
Mutfakta en ayar olduğum konu etrafın karman çorman olması, bir aleti kullandığım zaman hemen yıkarım kaldırırım.
Başak burcu itemi
Koç
Tam eyvlenilecek adam
Tam eldivenle sevmelik
@yeterhayeterhayat kız olsam verirdim
Dağınıklığa hiçbir yerde tahammül edemem, yemek yaparken de düzenliyimdir dağıtmam asla bi yandan pişirir bi yandan yıkar toparlarım.
İşte toplayıp yıkamaya çalışırken çorbayı taşırdım djdj
Evet, tertipli düzenli çalışırım mutfakta bir yandan yemek yapar diğer yandan toplarım dağınık olmayı sevmem
Bulaşığı toplarken çorbayı taşırdım 😁
Yanındayım görürüm dedim 😂😂
Mutfakta oldukça titiz çalışırım.
Dağınık bir mutfak benim için iş görmez. O nedenle temiz kullanırım.
Başak burcusun mu
Hayır
Usenmezsem evet... malzemeleri hazirlayip, derli toplu az bulasikli yemek yapabilirim :d
Ben bulaşıkları halledeyim dediiiim corba taştı fjfj
Önce mutfağı toplayıp sonra yemek yapınca daha kontrollü bir dağınıklık oluyor 😄
Ben yemeği tasiririm işte yine yaparım bi şeyler 😃
Asla kirletmem bir yandan da kirlettiklerimi toplarim yıkayıp yerine koyarım
E bulaşığı toplarken çorbayı taşırdım 🤣
O da dikkat ister işte 😂
Ben yaparım. Bir yandan toplar bir yandan 3 ceşit yemek çıkarırım.
Vay be alfa
Yaparken bir yandan da toparlıyorum sorun olmuyor 😀
Ben onu beceremiyorum 😅
Bende baktım sonradan daha zor toplanıyor bari yaparken toplayayım dedim 😀
Bulaşığı toplayayım dedim çorbayı taşırdım işte jdjd
Sanki biraz beceri sorunumuz var gibi 😀
Sus be 🤣
Aman be git çorbana bak yakacaksın zaten 😀
Djjdxj
🤣🤣🤣
Cok tertipliyim mutfakta.. Hayatta o kadsr degilim. Ama mutfakta niyeyse malzemeleri hazirlar sistemi kurar ve cok duzgun calisirim.. Oyle ogrendim babamdan muhtemel ondan :))
z kuşağı kızları mutfakta annelerinin yüz karası evlatları
Z kuşağı değilim ki ben Y yim 🫨
Beceriksiz değilim ya biraz sakarım 🥲
Ben varim, hem toplar hem pisiririm, en son ocakta sadece pisen tencereler kalir tertemiz birakirim ortaligi.
Küçük kazalar yaşadığım oluyor ama hiç bu denli sakarlıklarım olmadı.
Ayyhh benim taşırmadan daha bi çorba pişirebilmişliğim yok 🤣
Bir yandan yaparken bir yandan temizlerim ki bitince malak gibi uzanabileyim
Ben yapamam.. sakarımdır çok. @öğrenimelemanı?
Aşko senin sakarlıkla benim alaka ne alaka ya jjxjjajskskzks
@öğrenimelemanı soruyu kendin için cevaplaman için 😃
Ben yemek yapmayı bilmiyorumki
@öğrenimelemanı yumurta sucuk?
kullandigin her malzemeyi aninda kaldir dolaba hic sorun olmadan ortalik dagilmadan yaparsin
Ben dağıtıyorum biraz ama sonra hemen topluyorum. Bir yerde okumuştum mutfak ne kadar dağılıyorsa o kadar lezzetli olurmuş yemek. Kaynak: Ben
Ispat ben
Şu ocakları hiç sevmem ya 12 parça var üzerinde, üstüne üstlük zeminini temizle 🙄🥱
Ovma kremleriyle kolayca temizleniyo
Mintax, cif krem falan var ya
Aa ocağım kolay temizleniyor ya sadece matlar makineye attım şeylerinin ağzına mıçıldı jdjdj
Doğrudur feminist olucam diye terk ettiğiniz yerler savaş alanına dönüşebilir
beceriksiz olunca böyle oluy demekki :)
😒😒😒
ağlama:)
Öyle bir kişi listesi varsa yaz beni 😀
Tamam 😄
Genelde dağıtırım.
Genelde bende
ben yaparsam mutfak benim içimden geçer
😂😂
Temiz bırakırım ben ama yaparken evet 🙂🙂
Sen temiz misin 🙂
Temiz bırakırım ama yaparken ama savaş meydanı 😄
Aynı ben 🙂 burcun ne senin
Başak 🤦🏻♀️
Yaaaa ulan ta sağ çaprazımda oturuyor bir başak ve ona hastayım 🙂🙂 nerede yasiyorsun
Konu açma hızın mükk 🤣
🙂🙂🙂 kova burcuyum. Anlasir misin
Zeki ve komik insanlardır severim ama bu ara insan sevmiyorum 😂
İnsan olduğumu nereden çıkardın.
Mal gibi bekliyorim burada 🙂🙂
Benim yemek yapışım Mohaç meydan muharebesi gibi.
Benim de Sakarya 😂
Oo reis profil fotoğrafında S işareti var, seksi adam olmuşsun diyorlar) tebrik ederim.
@Aristokratımsı Teşekkür ederim süperli bir şeyler oldu :)
Tek engellemediğim modsun adamsın)
@Aristokratımsı hahah o senin adamlığın tekrar teşekkürler :D
İster istemez dağılıyor her taraf
Aman ya
E dağılmadan yemek olmaz
Yok o kadar pasaklı değilim
Bana pasaklı mi dedin
Gözyaşım pıttt
Vardır kralları
Yemek yaparken çok dikkat ederim 😂
Senden beklerim.
🤣🤣
Göz yaşım pıt
Oy kıyamam ya! Dur yardıma geliyorum. Beraber toplarız. 😊😊
Iyyy rezillğüe bak
Iyyy sen sus 😒
Yoktur
Yalnız değilim midir
Anasını bile ağlatırım o mutfağn ykycykyc
Yürü be kızım fjjd
Kyşcyzyc💅
Zaten yemekten sonra en az bir yarım saat toplama faslı oluyor benim
Benim de 😂
Hamaratm yaparım
Vaau
Hdhd
Kdkkdıdjd
Belli düzeyde bir kirlilik, dağınıklık olur.
Asla yapamam.
Tertemiz yaparım
Maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?