
ben genelde bi şey yemem.. sizi merak ettim siz neler yiyorsunuz?

ben genelde bi şey yemem.. sizi merak ettim siz neler yiyorsunuz?
Gece acıkınca genellikle hafif ve sindirimi kolay şeyler tercih ediyorum.
Mesela:
Yoğurt veya ayran eşliğinde biraz meyve
Hafif bir sandviç veya tost
Haşlanmış yumurta veya birkaç kuruyemiş
Ağır ve yağlı yemekler gece geç saatlerde midemi rahatsız edebiliyor, bu yüzden onları fazla tercih etmiyorum. Ama bazen can çekerse, mesela küçük bir parça çikolata veya bir dilim peynirli börek de keyif veriyor.
Acıksam da bir şey yemem, uykuya açım en çok
tatlı bir uyku hepsinden guzel😋
Kesinlikle☺️
iyi geceler tatlı uykular 🎈ben de yatacam artık gec oldu🌸
Teşekkürler, sana da iyi geceler✨ Mışıl mışıl uykular🌸
teşekkur ederim😊💖
💕🩷
Eic için teşekkür ediyorum☺🌺
rica ederim💝💖
Nutellali ekmek
👌😋
Cevap
22Cevap
hamburger yerim.
iyiymis😄
:D
Nadiren bir şeyler yerim evet o da elmalı kurabiye ve ballı ılık süt olur genellikle 😋👌
süt harika olur, elmalı kurabiye çok severim bulsam dayanamam ben de yerim😋😂
"Sen bihter ziyagilsin , aptallık etme gklşş"diyip mutfak düşüncesini zihnimden uzaklaştırıyorum :d
sesli güldüm🤣💖💗 bende mutfaga gidip önceki pismanlıklarımı düşünüp yemekten vazgeciyorum😅
Yeme sonra pişman olacaksan niye yiyiyorsun yani aaa😀💖♥🌺
demi yani aaaa😂😂
Alfabeyi saydırma bana mutfaktan uzaklaş hahahah😂😂😂
say tatlım say harfler bitince baska alfabelere geç😂
youtube.com/shorts/xzBoerc4Li8?feature=shared
Benim çocuk versiyonum🤣
ahahah çok tatlıymışsın o zaman😄
Eh işte tatlı ekşi arası bir şey :))
daha çok tatlı gibi😄🎈❣
Nefret uyandıran profillere karşı ekşi 😀💓🌺
ahaha evet yani herkese hakkettigi gibi✌😄💖🌸
Kesinlikle tatlım, kötü olan biri, iyi yüzümü görmeyi hak etmiyor. 💓✨🌼
bence yüzünü görmeyi bile haketmiyor ben hayatımdan uzak tutarım öyle insanlarla yuzyuze gelmem tavsiye ederim her turlu mesafe daha iyi🌺🌸
Görmüyorum zaten şu an yüzünü de iyi ki :d
😂😂 degmez gercekten iyi yapıyosun
Haksız eleştiri ve yalan gizli hayranlığın göstergesidir hep demişimdir.:D
evet, sanalda düzgün insanlarla çok ugraşıyorlar çamur at izi kalsın mantığı sıkma canını ,
Beni gerçekten tanıyan insanlar nasıl olduğumu bilir. Bu sebeple hiç canımı sıkmadım çoğunluk çünkü lafıma gelir doğruyu görünce. Gerçeklerin ortaya çıkma gibi bir huyu vardır. Buna ilahi adalet diyoruz. 🙂🌺💓
kesinlikle , ilahi adalet şaşmaz herkes ettiğini bulur mutlaka🌸 🌹
Kesinlikle. Allahın adaleti bambaşka şaşmıyor. ✨🌼🎐♥
hayırlısı bi tanem 🌸🎈🌹
Evett🙂✨
♥♥♥🌼
🌹❤💖💝
Soğuk meze oluyor illa dolapta, mideyi kandırmalık onlardan atıştırırım ahshhf
kanıyo mu öyle sonra yataga gecince gurulda mıyomu tekrar ajsjjs
Ben kandırıyorum genelde kahveyle midemi dolu tutuyorum zaten de bazen oluyor öyle guruldama ajsjfjf
ahshsha çok kazınmıyosa sorun degil yine yatılır😂😂
Çok kazınıyorsa da ye gitsin bir daha mı geleceğiz dünyaya ajdjfjf
sorun uyuyamam zaten reflu yapıyor bende yedigim zehir olur😂
Allah kolaylık versin ansjfjg
ajshsh tesekkur ederim💛💝
Rica ederim iyi geceler diliyorum 💝🌸
iyi geceler🎈
Ben yiyorum tatlı yemek ardından on numara uyku
afiyet olsun
sen de🙏🏼❣
Geceleri çok tatlı şeyler canım istiyor🍩🍫 genellikle, makarna yerim 🍝 , noodle 🍜,
Ne bulursam onu uyuyorum kalan yemeklerden hiçbir şey bulamazsam tost kaşarlı sucuklu pastırmalı
Gece yemiyorum bir şey.
en iyisi
Uyuyan güzeller gece bişey yemez
ahaha evet
Bişey yemem süt içerim olur mu
olur boyun uzar🙃
Boyum kisamida uzasın 😂
daha da uzar😁
Uzarsa basketbolcumu olcam 😂
farketmez istersen basketbol potası ol😅
Sevmem okadar uzun ben senin boyun kaçtı 😂
boyumu napacan 😀
Sordum boyunu ölçüsünü alacam😂
ha ha ahah zor alırsı 😏
Alırım ben alırım 😂
hadi al da görelim sjsjj
Kaç ona göre ama 😂
niye kaçayım ya kendimden eminim her seyimden😌 sen kaç tahmin et hadi boyum kac sence
1.58 net içime doğdu
halla halla degil 157😜
Eee dedim bak doğru sayılır. 😂
1.57 iyimis 😂
sayılmıyor bilemedin😁
Doğru 1 cm bişey olmaz 😂
olur tabi ki arada kaç milim var ahshs
Yani hadi iki cm verim sana biraz daha uza 😂
istemem ya kendine sakla kızlar kısa erkek sevmiyomus evde kalırsın😂😂
Niye kızlar sevmiyormus kısa 😂
bilmem soru açıyolar surekli burada kısa erkekler soruyor beni begenmiyolar diye 😅 ondan oyle dedim
Kısa adamalrnda canı var belki senin kısmet 1.55 olcak 😂
benden uzun olsaydı bari, 155 erkek var mı cocuktur o 🤔
Vardır niye koluna al taşı 😂
ha ha ha çok komiksin gulmekten öldüm öldüm 😴
Gülmekten uykun gelmiş baksana 😂
evet😴 ben uyucam esprilerine kendin gülersin artık ben kaçıyorum bye😄👋🏻
Kaç kaç espiriler güzeldi ismin gibi uyu şimdi 😂
Çok acıkırsam yogurt süt tüketirim bol su
guzel
dogru leblebi iyi gelir 💖💕
Ne varsa ama genelde meyve
meyve iyi bence de
Son bir ay gibi bir süredir geceleri yemiyorum
en iyisi
Ne bulursam kemiriyorum püsküt elma
ahaha guzelmis
Gece yememek en doğru şey
aynen
Pek bişey yemem kahve içerim genellikle...
ben de icecek tercih ederim
Kahve zaten iştahı da kapatıyo.
aynen 💝
Şu an da cay ve sigara boregi yiyorum
börek çok iyi 😋
Böreği kim yaptı
@neolsacaba gec oldu yemem artık bana yarına bırak yerim😅😅🙏🏼
yanlıs etiket oldu @mr_yanliz sizeydi
Valla helal olsun, afiyet olsun 🙃
waow gece gece pizza mı cok beceriklisin
valla övün bence ben hamur isinde iyi degilim😅😅
Peki ben bu bildirimleri nasıl kapatacağım 😀
yok seviyorum zor biraz neyse arkadası rahatsız etmeyelim daha fazla
tesekkurler😊🙏🏼
tesekkurler afiyet olsun size🙏🏼 😊
Bulursam kavurma etli dürüm yerim
wow ciddi misin
degil, ben rahatsız olurum yatamam
yiyebiliyosan ye bence guzel 😄
yaşın dogru mu çok degil , saglıklı beslenme dikkat etmeye baslanacak zaman tabi ben de dikkat ediyorum artık
yeni yaşın kutlu olsun🎐🎈 dikkat etmek gerek
rica ederim🙏🏼
Gece yiyeceğin şey belli 😀
ajshsh
Bence dene kilo da yapmaz
Ben hemen ekmek arası bir şeylere saldırıyorum
akşamdan ne kaldıysa onu yerim
Tost ayran çok acıkırsam oda nadir
Hiç ayırt etmem o an ne varsa gömerim
Acıktıkca su içmek lazım inadına
inatlaşma kız😂😂
😂😂😂 yeter ulan bi fasulye pilav ciğ köfte ne varsa gömerim
Midemi şişirip su içer yatarım oh be 😂
fasulye ve cigköfte mi mideyi havaya ucuracaksın😂😂
Umurumda değil 😂
ajshajshsh
Ne varsa :d
ahshsh
Dolapta ne varsa
😄😄
Salatalık, maydanoz
salatalık iyi fikir yogurtla harika olur👌
kesinlikle, afiyet olsun💖
Kuruyemiş falan
güzel fikir👌
bi sey yeimiyorum😄
midem hassas reflu yapıyor😕
ahahah o da kilo yapar
peki açıkmam zatwn ya cok gec saate kalmam uyirum😂
tesekkur ederim🙏🏼
Havuç 🥕
süper ❣elma muz da olur bence
Evet muzda iyi fikir 😋
afiyet olsun o zaman🎈
Sağol gel beraber olsun 😇
olur havuca hayır demem🥕🐇 tavsan gibi kemiririm😀
Zeytin ekmek
Dolu espiri geldi aklıma ama yapmam
Çikolata yerim
Çikolata abur cubur
Hiç bir şey yemem
daha iyi
Öyle mi dersin
Allah ne vermişse
demi💖
Ekmek arası şeyler
guzel👌
Paça cızbız köfte
Tost
Önüme ne gelirse
Meyve ye hadi kalk
Ne varsa
yemiyorum
sandviç😋
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?