Çavdar ya da tam buğday ekmeği tercih ediyorum.
Kahvaltıda hangi ekmeği tercih ediyorsunuz?

#gadasından sevgilerle 🙃
Çavdar ya da tam buğday ekmeği tercih ediyorum.
Kahvaltıda hangi ekmeği tercih ediyorsunuz?

#gadasından sevgilerle 🙃
Tam buğday, çavdar veya nadiren kara buğday ekmeği..
Kaçamak hakkımı da simitten yana kullanırım:)
Simit güzel olur
Yaş mayalı ekmek pek ekmek tüketmen edersem bu
Yaa
Cevap
15Cevap
Ekmek yemiyorum genelde.
Ha hamur işi yerim poğaça, simit vesayri ama ekmeği pek de sevmem. 😅
Olsun hepsi aynı demi
Tercih etmiyorum ama kendi yaptığımız yufka ekmek tercihim diğer ekmeklere göre
Yufka daha iyidir
Öyle de unlar çöp şimdi. Una artık ne katıyorlarsa eskisi gibi güzel ekmek yapılmıyor
En güzeli çavdar ya da kepekli yemeli
sarı buğday ekşi mayalı varsa dibim düşer onun dışında normal bakkal ekmeği yeterli
Sarı buğday iyidir
Ben genelde kahvaltı etmem
Kahve tercih ederim gadası
Kız yine de ye birşeyler
aha aklımda ki soruyu sorayim simdi tam bugday daha iyi diyolar var mi asli astari
Ayıpsın kesinlikle almalısın ama bence çavdar al daha güzel
ne faydasi var
ne kadar zamandir tüketiyorsun
Yaklaşık iki ay oldu bir kere gluten yok saf katkısız doğal
ne marka aliyon
Marka almam Kayseri'de baysak ekmek fırını var ordan alırım
tamam bende alayim artik
tesekkur ederim
Yani al. tabi beyaz ekmek yeme 🙃
Rica ederim geri takibe alırsan beni sevinirim
takip ediyom ben seni merak etme 😊
Harikasın ❤️
Normal ekmek kanka zaten zayıfladım kilo almam lazım
Anladım
Tam buğday kepek filan
Mantıklı
Ekşi mayalı ekmek tercih ediyorum
Bende artık o şekilde seviyorum
Daha sağlıklı hemde
Kesinlikle
Tam buğday ama ben ekmek yemem pek.
En iyisi bu zamana kadar yedikde ne oldu
Evet çıra gibi yanan karbonhidrat ekmek tam buğday nispeten daha iyi gluten az miktarda olduğundan.
Kesinlikle ya tam buğday yemeli ya da çavdar
Aynenn öylee:)
🙃🙃
Hangisi denk gelirse yerim..
İyi bakalım
Tam buğday veya kepekli ekmek
Güzel
Kepekli ekmeği gadası.
Onu bende severim
Genelde tam buğday ekmeği
En ideali
Normal ekmek yiyorum nede olsa zayıfız 🫠
Hadi yine iyisin
Aynen aynen😂
normal ekmek tercih ederim
Afiyet olsun
Annemin yaptığı ekmeği
Onun tadı enfes olur
Evett öyle
Adı ekmek olsun hepsıni yerim
Kız beyaz yeme
Yaw ye gitsin
Olur yiyek
Fark etmez bana ya
Olsun sen beyaz ekmek fazla yeme
Ekmek olsun fark etmez
Afiyet olsun
Ekmek tüketmiyorum tüketirsem de glütensiz…
En mantıklısı
Tırnaklı ekmek yerim
Güzeldir
Normal anam nanam tandır dkmeğini
Güzel olur
Fırından çıkmış sıcacık beyaz un ekmek
Mis gibi olurn
ekmek yemiyorum.
En iyisi
Ekmek yemiyorum
En iyisi
beyaz ekmek : )
Çavdar olsa ya
Tam bugday
En iyisi
Tam buğday ekmek
Kesinlikle 🙃
Pide olsn
Olsun
Normal ekmek
Olien
Olur
Ekmek yemiyorum
En iyisi
Beyaz ekmek
Az yemelisin
Tercih etmiyorum aslında
Çok iyi
Ooo tam bazlamalık kahvaltı 😅
Kesinlikle
Pide
Ekmeksiz kahvaltı
En iyisi
Tırnaklı ekmek
Leziz olur
Somun ekmek 😂
Afiyet olsun
Saol gadası
Köy ekmeği
Süper tadı olur 🙃
Tandır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar