hani derler ya... yemeğin salçalısı diye ajdj sizin için de geçerli mi bu😄 salçalı yemek mi yoksa salçasız yemek mi tercih edersiniz?
damak zevkiniz ne?


KS halkı salça sever misiniz?
hani derler ya... yemeğin salçalısı diye ajdj sizin için de geçerli mi bu😄 salçalı yemek mi yoksa salçasız yemek mi tercih edersiniz?
damak zevkiniz ne?


KS halkı salça sever misiniz?
Benim için ikisi de güzel ama salçalı yemekler biraz daha öne çıkıyor.
Mesela domates salçası veya biber salçası ile yapılan yemekler hem renk hem de tat olarak zenginleşiyor. Etli veya sebzeli yemeklerde derinlik katıyor, tabağı daha iştah açıcı yapıyor.
Ama salçasız yemekler de hafif ve ferah oluyor; özellikle sebze yemeklerinde doğal tadı hissetmek güzel bir seçenek. Yani ikisi de ayrı keyif ama salçalı yemekler bir tık daha doyurucu ve tatmin edici oluyor.
Az önce ekmeğe salça sürüp yedim. Kesinlikle salçalı yemek😍
afiyet olsun cogu yemek salcalı güzel👍
Sağolasin, evet✨️❤️
🌹🎈
Teşekkürler❤️✨️
rica ederim🌸🌷
İkisinin de yeri ayrı ya
ayrı ayrı lezzetler
Kesinlikle
Cevap
21Cevap
Yemeğe tadını veren salçadır gadası
aynen oyle gadası
Salçalı yemek
Ben böyle yemekleri görünce üzülüyorum. Eti mahvediyorlar. Mis gibi mangal yapmak varken neden haşlıyoruz ki güzelim etleri?
mangal zahmetli ama hep olmaz ki😄
hay maşallah tamam tutarız😂
bir yemek salcali ise salcali yapilmasini uygun gorurum.
evet tarife uygun
Fark etmez bana ama soslu ya da salçalı daha iyi sanki 🤣☺
O meşhur söz benim için de geçerli evet sjsj 😅😂
Bu sıralar salçasız yemekler mideme daha iyi geliyor
Yemeğin salçalısı kadının kalçalısı sözü aklıma geldi
Çoğu yemek salçalı güzel olur mutlaka.
İkisinin yeri de ayrı.
aynen
Ben salçalı severim..
coğu yemekte aynen
İksiide olur bu gorseldeki ama
bence de
Anlaştık tamamdır 😌
neye anlastık pardon😅
Bu yemek konusunda neyle anlascaz 😂
tamam sadece yemek olsun😂😂
Niye diğer konularda anlasmicanmi benimle 😂
sanmıyorum ajsj
Yani benimle inatlasirsin belli oldu inatçı 😂
olabilir
Ama benimle inatlasilmaz soleyimde elinde sonunda benim dediğim olur 😌
olsun ben hep istedigimi yaparim😜
İşte benle inaatlasirsan benim istedim olur 😂
iste benim inadımın sonu sabrımın sınırı gözümü karartırım vallahi yakar gecerim hicbir seyi umursamam😏😄
Bak sen Efeye bak sen 😂
😏
İyi iyi inatlas bakim
inatlasmamış halim😂😂
Bumu bu bile bir inat 😂
inat mı yo degil benim normal halim😁
Zıt halın nasıl
tersim kötü ya direkt sil butonu yok etme ghosting😂
Yok ya iyi senle ters düşmeyelim 😂
iyi edersin🙂
Bak bak şuna 😂
ahahshn
Bıraksak imparator benim dicek 😂
ben rahatım benimse derim😀
Bak sen şuna imparator uyuyan 😂
uyuyan degil yahu 😑
Ama nick uyuyan öyle olmalı 😂
nick basima bela oldu değistirilmiyor da herkes ordan vuruyor😕
Peki değiştirsen ne yapcan bence güzel
düşünmedim,
İyi düşün bana söyle
niye sana söylim zaten degismiyo kalsın bos is
İnat valla ya valla inat
😂 sen niye inatlasıyosun
İnatlastin diye 😂
ahaha
Fena seni 😂
hayda ne fenalıgımi gordun
Diğer soruda gördüm inatlasiyosun benimle 😂
hayır sen inatsın 🤔
Ben inadım kabul ediyorum 😂
Kadının kalçalısı derim
yemek peki
Yemek de salçalı olsun:)) boşuna mı demişler
ajshd demi
Salçayı da severim kalçayı da severim 🤣
tamam anladık aaa😄
Sende kalça var mı :) yani dolgun mu :)))
bende engel var liste baya dolgun ekliyeyim🙄
bye👋🏻
salçasız yemek yapmam ben
ben de severim❣
@birperikızıı salçaaaaaaa kdkdkdkflf
Bayılırıızz dkjhsd
Salçasız yemek olmaz ya tadı olmaz o yemeğin
Salçalı yemek
Kesinlikle salçalı yemek
Aynen öyle yemeğin salçalısı kadının kal.. lısı :D
Yemeğin salçalısı kadının kalçalısı
Yemeğin salçalısı😅🤗
aynen😄
Yemeğe göre değişir
kesinlikle
Yemeğin salçalısı
Kadının kalçalısı
😄😄
yemege gore degişir
kesinlikle
Doğulu olarak salçalı yemek tercih ederim
hep mi
Yemeğe göre değişir doğrusu..
Salçalı
Salçalı 😂😂😂
Salçasız yemek mi olur
Salçalı yemek
Salçalı
Salçalı
Yemek salçasız olmaz
Salçalı
Yemeğin salçalısı,
Kadının kalçalısı.
Salçalı yemek.
Salçalı
Hicbiri
nasıl yani
Salçalı yemek tabiki
Salcali
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?