Uzun zamandır tatlı yapamıyordum. Bu tarifi kafamda tasarlamıştım. Bu tatlı için ilk olarak kakaolu bir tart hazırladım. Daha sonra tabanı için meyveli bir sos hazırladım. Üst katman için vanilyalı yaban mersinli bir krema hazırladım. En son süslemesini yapıp ev halkına servis ettim…😅 Yapması da yemesi de çok keyifliydi… Sizce nasıl görünüyorlar?
En İyi Cevaplar