Yeme & İçme Hayatınız boyunca ücretsiz tek bir yemek yeme hakkınız olsaydı ne isterdiniz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ücretsiz yemek isteyeceğim şey net çikolata olurdu. Et falan bi yerden sonra bayar ama çikolata öyle mi... Hayatınız boyunca ücretsiz tek bir yemek yeme hakkınız olsaydı ne isterdiniz? Cevapla Fal Soruları Beğen Paylaş Takip Et
camila1 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 1 yıl Midye dolma tabii ki. Çok pahalı diye en fazla 15 tane yiyebiliyorum beleşe olsa 500 tane falan gömerim 0 0 Yorumla
mertᴄan Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 93% 1 yıl Subway sandviçleri ya çeşit çeşit yerdim he 0 2 Yorumla Soran 1 yıl 10 numara seçim lakxkxk Yorumla mertᴄan 1 yıl Tabii bıkmadan yerim valla 5 öğün her gün gece kalkar yine yerim Yorumla
AlastorMoody Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 96% 1 yıl Fotoğraf çok rahatsız edici 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Bakma kanka engel butonu üstte Yorumla
özgürruhluminik Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Kokoreç 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Bacım sen harbi ağzının tadını biliyon skdld Yorumla
sinirlisogan Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% 1 yıl bonfile 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Yok be hep et yemek cidden sıkar insanı protein çok bayıcı bir şey Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Midye dolma tabii ki. Çok pahalı diye en fazla 15 tane yiyebiliyorum beleşe olsa 500 tane falan gömerim
Subway sandviçleri ya çeşit çeşit yerdim he
10 numara seçim lakxkxk
Tabii bıkmadan yerim valla 5 öğün her gün gece kalkar yine yerim
Fotoğraf çok rahatsız edici
Bakma kanka engel butonu üstte
Sanırım tavuk göğsü 🤣
Tavuk sote ve pilav galiba ya :D
Kokoreç
Bacım sen harbi ağzının tadını biliyon skdld
bonfile
Yok be hep et yemek cidden sıkar insanı protein çok bayıcı bir şey
Köfte peynir yerdim
Pilav üssü
Hamburger
Kebap
Döner
Pizza
kuşbaşı dürüm
O ne oluyor?