Çığırtma severler kulübü 🤤
Patlıcan, domates, kırmızı kapya biber, sarımsak mevcut sadece 🤌
Patlıcan, domates, kırmızı kapya biber, sarımsak mevcut sadece 🤌


Patlıcan yemeklerini çok fazla sevdiğim hoşlandığım söylenemez görüntü itibarıyla güzel bir yemek olduğu belli başka yiyebileceğim alternatif bir yemek yoksa mecburen yiyebilirim ellerine sağlık
Cevap
16Cevap
ben gelirdim evet Ellerine sağlık
Offf ya ben bunu yerim yaa nerde boyle yemek bilen hatun. Direkt basarim bikahi. Affetmem direkt direkt
Vardır ya 😄
Ne vari ya ben kendim uc kar pasta yapiyorum senin yastakiler yumurta kiramiyor canim
Bana hep nazar değiyor zaten 🥲
Nedenji biseymi oldu deydirdimmi 🙄
Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor. Ekmeğimizi banalim. Ayranda getiriyorum
Ayransız olmaz bol buzlu 😍
guzel gorunuyor hıc yemedım hatta ılk defa duydum ya da daha once duydum hatırlamıyorum ben kosa kosa gelırdım cagırsaydın :)
Ege ye özel patlıcan kızartması 😊
egedeyım ama bana yapan olmadı :) eee davet et edeceksen bıyerım sısecek sonra :)
Koş gel 😄 bol bol ekmek getir ama
sorun degıl ekmege bogarım senı makarna yemekten anam agladı :) adresı ver belkı yakınızdır yetısırım bıtmeden
Giii sobelendiniz kimii cigirtttin bu ne nasıl bi yimek
Offff o kadar açım ki, bakarken bile ağzımın suyu aktı, adresi alayım :P
Patlıcanlı olan her yemeğe okeyim.
Koş gel admincim az kahrımı çekmiyorsun 😄
Cacıkta yaptın mı yanına
Nereden bildin 😄
Patlıcanın yanına pirinç pilavı ve cacık iyi gider soğuk soğuk
Pilav da vardı 😬😄
Bu kadar doğru tahminin üstüne birde beni çağırmadın ha
😄😄😄😄
Anladım davet yok 😔😔
Çığirtma hiç duymadım
Patlıcan kızartması bir nevi İzmir e ait yöresel 😊
Gelirim gelirim 🤭 adres bekliyorum.
Sen yeter ki iste 😍
Ellerine sağlık :D güzel duruyor
Teşekkür ederim 🤎
☺️🩵
Teşekkürler yapan da çekende benim 😄 @rakine
Çok güzle görünüyor..
Hayir ama elinize sağlık derdim sanırım
Hiç yemedim yapmak lazim
Offf of geleyim ya 😂
Valla çok açım bana biraz ayır derim ben
Patlıcan yemem ben. Aç kalırım sizde 👍
Oha ya
Noldu?
Çok iyi
Et yok muuu
yoook 😄 Ege yemeği bu
Kızartma olduğu için güzel bence
ben de öyleyim ama kızartmalı her şey kalp
Çağırtma ne be
Çağırtma değil çığırtma Ege ye özel bir patlıcan kızartması 😄
sağol 😄
Evet eline sağlık
Teşekkür ederim 🤎
Gelirim tabi
Ellerinle yedirmeyeceksen gelmem
Gelirdim
Açım, geliyorum :))
Güzel olmuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?