Aman yağlı bir şey olmasın😅
Gecenin bi vakti kapınızı çalsam karnımı neyle doyurur sunuz?

#gadasından sevgilerle 🙃
Aman yağlı bir şey olmasın😅
Gecenin bi vakti kapınızı çalsam karnımı neyle doyurur sunuz?

#gadasından sevgilerle 🙃
misafir ol gel bana börekler açarım sana ❤️🤗
Vay vay vay bu tepsi için dünyanın bu ucundan gelinir 🙃🙃
Gel yaparım ben sana
Birde yanına çay yaparız 👍 miss gibi olur sıcak sıcak yeriz 🤗 yerkende iki muhabbetin belini kırarız 😂
Eee çay olacak ki iki lafın belini kıralım doyasıya 🙃🙃
Tabiki 👍
Harikasın 🙃
Teşekkür ederim 🙏 sende öyle
🙃🙃
Ayyy çok güzel olmuşlaaar 😍😍
@Barbiemiyimneyim kadın işini biliyor maşallahı var
Valla akşam akşam nasıl da pufidik olmuş günah değil mi göz hakkı işte al akJsjdkfkckvkvkvkvkvl
@Barbiemiyimneyim gidersen yanına sana daha iyilerini yapar 👍
Şüphe yok ona :))
@Barbiemiyimneyim teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏❤️🥰 evet mayalı hamur olduğu için canım bekleyince çok güzel ve yumuşak olur
Ellerine sağlık 🌺🌺
Keenks walla bizde öyle yatış yok, mutfağa gelecenn önce
Walla bir tavuk sote hallederiz, yanına da patates kızartması. Ekmek arası da, haşlanmış yumurta domates beyaz peynir tuz pulbiber off off
Sabahına da bir gym gireriz dayı, yedikleri yakmak lazım KSJSJSSSJSJDHSJJ
Hallederiz yürüyüş kolay
Ne yürüyüşü dayı, gay mıyız biz, o ağırlık kaldırılacak, bass amugagoyuğm baassss
Bir kahve yeterlidir herhalde :d
Olur neden olmasın
Teşekkür ederim eig için:)
Rica ederim
Çorba pilav
Olur
Cevap
6Cevap
Sermayenin ürünlerine bağlı bende beceri çok 😂 ama karnını yarmamı istemesin mümkünse karnıyarık zor yahu
Başka şeyler yeriz
Valla foto beni aldı götürdü tavuk fanatiği değilim ama acıktırdı
Güzel görünüyor
Aynen Mr. Gada
Gün gibiydi dün cheesecake, patates salatası, mercimek köftesi, börek, kek ne istersen var😂
Ohooo ne güzel
Bizim evde tavuklı pilav eksik olmaz hiç, muhtemelen sen de ondan yerdin.
Çok iyi
Valla çorbayla. Gece rahatsızlanmani istemem
Kısmet artık
Kahvaltı hazırlardım ya da yoğurtlu makarna gece gece kuzu çeviremem gadası 😄
Kahvaltı yeter kuzuyu sonra gündüz yeriz 😅
Yatıya geldi sanırım 😄
Ben gider yatarım dışarda gündüz gelirim 🤣
Gecenin köründe ne işin var 😅kalp için zararlı!
Yer sonra deniz kenarında yürürüz 🙃
Kokoreç ısmarlarım sana 😉
Bak onun için o kadar yol yapabilirim
😉
Birlikte açık olan bi çiğköfteciye gideriz mekxjd hadi hesaplar benden😹
Dışarda yersek hesapları ben öderim 😅
Yok ben öderim estağfirulah
Olmaz kadına hesap ödetilir mi akşam akşam
bir şey olmaz aa
Sende çikolata alırsın olur
Hah o zaman olur 🙃
Bol rozbif içeren doyurucu bir sandviç yaparım.
Sandviç iyi gider
Fakirin karnını doyurmak sevaptır kuru ekmek su verirdim
Allah razı olsun
Köy yumurtası, salata, çay. (karpuz da var.)
Daha ne olsun doğal tatlar
Maşallah köyle aramız iyi desene
Valla çok güzel benimde öyle bir yerim olsun isterdim
Gecenin bir vakti kapımı çalsan büyük ihtimalle seni eve almazdım.
Ekmek arası yaparsın 🙃
Yemek dışında gırtlağa kadar alabilceğim bilet beni baya bi doyurur ehehe
Nedir bu bilet
Yav yine fake hesaplar başladı
Fake hesap canım
Suşi yaparım, fırına kuzu kol atarım
Süpermiş
Tavuklu makarna olabilir patates köfte olabilir
Güzel olue
gecenin bir yarısı kapımı çalamazsın :)
Aşağıdan zile basayım
basamazsın 😃
Tamam basmam
dolaptan bir şeyler çıkarır ısıtır veririm
Olur
Dışarıdan gelip elin niye boş geliyor. 😅
Dersin sen
Derim 😂 dışarıda bin tane alinacak yer varken tek ev seçeneğini kullanmakta ayip😂
Belki ev yemeğini seviyorumdur
Gecenin bir vakti yemek pisiricek bide evde malzeme olup olmadığını sormadan bunun için bir malzeme bile almadan😂
Ohooo bir ekmek bilei yok
Evet olmayabilir yani herkesin malzemesi herşeyi olcak diye birsey yok ya. 😃
Haklısın
gece gece kapı kapı dolaşıyormusun :D
Öyle napim karnım acıktı
Çikolata ikram edebilirim 🙃
Ooo güzel olur
Senin için lahmacun bile getirttirilim bea.
Eyvallah
Muhtemelen yulaf ezmesi diyetteyimde :)
Olur yeriz
simdi bisi derdim de neys
De içinde kalmasın
Zehirle
Olur
Pan kek yapardım.
Yerdik
Aç birakmayiz
Eyvallah
Sulu tavuk yemeği var 😃
Severim
Şansa artık
Yaprak sarma
Enfes olur sıcak sıcak iyi gidiyor
Saçma bi soru
Soruya gelmek zorunda değilsin part2
Pizza 🍕
Valla enfes olur
Allah versin derim
Amin 😅
kardeşim
?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?