
Lütfen sitede adını anmaz mısınız? Ne zaman biri ansa yemeye gidiyorum.😂😂

Lütfen sitede adını anmaz mısınız? Ne zaman biri ansa yemeye gidiyorum.😂😂
Gimbap, yaprak sarması, kebap ve çiğ köfte 🧆🥐🥘🌯🍜🦋🦄
Gimbap hiç yemedim ama diğerleri çok güzel.😊🦄
Rica ederim 🩵🐣🦄🦄
Et ürünleri
Onu bazen aşerir gibi oluyorum 😂
En son anneme bu gidişle birini ısıracağım diyordum canım çektiğinde 😂
Varsa hayır demem ama bazen çok canım çeker. O zaman da öyle olurum.😂
Cevap
12Cevap
Hamburger var
Abi benim ruhum fakir tavuk döner beni deli ediyor gastronomik bir tahrik benim için
😂😂
Eşkili köfte 😂
Sigara böreği patatesli
Limon.
Pizza ve börek.
İmam bayıldı veya künefe
Mantar sote
Şu mantarı bir ben sevemedim nedense
Annem kız kardeşim abimde sevmiyor kdkdkd
Tavuk
içli köfte:D
Lehmacun.
Lahmacun
İskender :P
biftek
Etseverler ağzının tadını biliyor. Yağlı et değilse tabii.
fazla yağ mide bulandırıyor ama çok kuru et de yenilmiyorum şöyle lokum kıvamında az yağlı ımm canım çekti :D
Yağlı et derken etin kendi yağlı kısmını diyorum. Şu köşelerinde beyaz olan kısımlar oluyor ya.
ha yok ya onları eliyorum
adana dürüm.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar