Bugünüme soğuk kahve bisküvili pasta ikilisi eşlik ediyor. En kolay ama bir o kadar lezzetli tatlı ne diye sorsanız bisküvili pasta derdim. Ama ilk sırada profiterol ve Magnolia var.😊


Bana cig kofte künefe ve pismaniye alan veya yapan birini hayatımın merkezine koysrim🥺💓💞
Duyun bunu erkolar. Çok zor şeylet değil🥰🥰
Uff yalnız çok lezzetli görünüyor. Biri bana bunu yapsa o elleri öperim ya 🥰
Cevap
17Cevap
triliçe severim
hiç bir tatlıda taht kurmaz ancak yaprak sarması lazım taht için
Hahaha o da iyiymiş.
Antep usulü fıstıklı bir baklavaya ya da antep sarmaya hayır demem
Püskevitli pasta kesinlikle. Bir de ıslak kek. Başka bir şey istemem
hımmm pasta başka şerbetli tatlılar trileçe sütaç browni
Tatlı yapabilen birisi her zaman 1 adım öndedir benim için
Şerbetli tatlılar😀
Şekerpare kadayıf baklava
Ellerine sağlık soğuk kahveyi hangi markadan yaptınız?
Bu işyerinde önceki stoktan kalma nescafe şu an a101 den farklı bir granül kahve alıyorum nescafe boykot olduğu için.
Himmm Peki hangisini önerirsin tat olarak bir türlü istediğim tadı bulamadım
Sanırım rahatsız oldunuz pardon
Hayır en son aldığımın markasını hatırlamıyorum ama Türk markası olan cafe crownun granül kahvesini denemeyi düşünüyorum
Bende onu deneyim o zaman bi süt ne kadar atıyorsunuz
Tatlı yemem uzun süreden beridir
triliçe sütlaç ve browni:)
Tatlı yemiyorum
O zaman soruyu yemek olarak değerlendir
Et kavurma lazanya
Lazanya benim de favorim
Keşke olsa chjd
Kaymaklı ekmek kadayıfı
Künefe
cheseecake😂
Pavlova
@m3rt97 sen yap ben yapamam zor akdkakd
Tatlı olsun yeterli
Ağlayan kek 🫠
Baklava
Künefe
Hiçbiti
Trileçe
canım istedi
Tiremisu künefe
Künefe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar