Güncellemeler
+1 yıl
Hamur açmada da fazla pratiğim yok ama açtım.
Güncellemeler
+1 yıl
Kimse yok
et kendisi de bir tık sert zaten. yarısını kebap, yarısını lahmacun gibi yaptım. fırınım da elektrikli ama sonuçta fena da olmadılar. kıymalı kete tarzı bir şey yaptım, kıymanın yağı hamurun içinde kalsın diye, o daha iyi.
Bunun temel nedeni yağsız et tercih etmeniz.
Kasap reyonunda da çalışıyorum bazen, müşteri geliyor özellikle kadın müşteriler yağsız kıyma istiyor. Ne yapacaksınız diye sorunca, köfte kebap diyorlar. Yağsız olmaz, az yağlı bile olmaz, orta yağlı verelim hatta kuzu verelim deyince de kızıyorlar. Daha sonra gelip ya etim kuru oldu diye dert yanıyorlar..
orta yağlı bu bizimki
Cevap
2Cevap
Firinda lahmacun kurur kapakli tencerede güzel pişerdi
Yağlı ve taze olmalı et. Ayrıca zırhta çekilmesi gerekiyor.
Yağlı olması lazım yumuşak olması için
orta yağlı
Deneyerek zamanla kıvamı yakalarsınız
Dana eti mi
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?