Kıyma kebap yaptık, bir tık sert oldu, niye sizce?

et kendisi de bir tık sert zaten. yarısını kebap, yarısını lahmacun gibi yaptım. fırınım da elektrikli ama sonuçta fena da olmadılar. kıymalı kete tarzı bir şey yaptım, kıymanın yağı hamurun içinde kalsın diye, o daha iyi.

Güncellemeler
+1 yıl
Hamur açmada da fazla pratiğim yok ama açtım.
Güncellemeler
+1 yıl
Kimse yok
Kıyma kebap yaptık, bir tık sert oldu, niye sizce?
Cevapla