Ördekleri çok seviyor ama hep yeme hayali kuruyor🥺 hazır markette gelmişken pişirsem mi?

Ördekleri çok seviyor ama hep yeme hayali kuruyor🥺 hazır markette gelmişken pişirsem mi?

Sevinir herhalde depresif oldum bir an :(
Ördek ile ilgili kötü anım var
2 yıl boyunca baktığım ördeklerimi dayımlar haberim yokken pişirip yemislerdi 💩yiyesiceler ksjsmsjsn
Ya başka yiyecek bir şey kalmamış herhalde eşşekler
Zıkkımın kökünü yesinler :( çocuklarımı yemişlerdi
Cevap
11Cevap
Severmiş sdfsdf
Bi erkek manitasının yaptığı şey zehir olsa bile bayıla bayıla yer, eline sağlık çok güzel olmuş der, bu işin raco böyleeeee
Doru diyosun dibi tutmuş kurabiyeleri bile yemişti garibim
Şaraba bastırılmış geyik dene.. Yalnız iftar içinse sen şalgama bastırabilirsin
Geyik sevmiyor çok kuru diyor
Gerçekten yapsana 😄 her görüşte bir portakallı ördeği var. Yesin muradına ersin
En sonunda yapıcam o olacak shdsh
Pekin bişey sorcam bu pekin ördeği Çin'in pekininden mi geliyo
Yok bunlar 17 kuşaktır trdeler
Yap bir kere hevesini alsın tekrar yemek istemez ben yedim hiç güzel değil..
Yanına da mercimek çorbası yap iyice kafası karışsın 😂😂
Abla sen birak yapmayi hic soyulmus ördek gördünmü onu sole :D :D
Aha görüyorum markette var işte
Benim gittiklerimde var
Yes
Yapta yiyelimmm
Sevinir , güzel olur
pekinli değildir o ördek :D
Sevinir sevinir..
Eniştem bence kurufasülye pilav seviyordur
Güzel yaparsan olur
Zikkimin peki var bide😬
Fransz galiba
Olur
Harika
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?