İş sonrası iftara yetişirken ve genellikle gergin mi olursunuz yoksa sakin kalmaya mı çalışırsınız?

Ramazan ayı bence bereket maneviyatı yüksek bir ayı ve sabır da öğreten bir ay sakinligininizi nasıl koruyorsunuz?
İş sonrası iftara yetişirken ve genellikle gergin mi olursunuz yoksa sakin kalmaya mı çalışırsınız?
İş sonrası iftara yetişirken ve genellikle gergin mi olursunuz yoksa sakin kalmaya mı çalışırsınız?
Cevapla