

Üzerinde ki çikolata rendesi, görsellik olsun maksat :))


Üzerinde ki çikolata rendesi, görsellik olsun maksat :))
İçecek değil de benim yemeğe zaafım var, tatlı yemek vs yapabilirim
İçecek konusunda pek marifetim yok
Kahve ve çay
Cevap
6Cevap
Kendim yaparım dediğim bir içecek yok. paket nescafe veya sıcak çikolata oluyor sadece su ile hazırladığım
Hazır paket alıp evde yapıyorum bu sayılır mı acaba 🙃🙂🙂🤔
Yok hayır o hazır olmuş oluyor kardeşim ya :))
😅😅😂😂😂 ozaman yok bende öyle bir tarif 😂😂😃😃ama annemde var
Rendelenmiş çikolata hem görsel olarak hem de lezzet olarak güzel olur. Ben de evde limonatayı kendim yapıyorum hiç hazır almıyorum.
Çay ve kahve yaparım kral diğerlerini yapmaya üşeniyorum.
Capuccino
Latte
Puding
Brownie
Sicak cikolata
Ihlamur
Yazin daha fazla buzlu dondurmali kahveler yapiyorum.
Dışarıda cool lime ve hibiscus para vermeyip evde üretim yapıyorum.
Yakında kolada yaparsin bu gidişle. Kocişimden beklediyim performan sjsjsjs afiyet olsunnn
Teşekkür ederim 🙏🏼
İyi görünüyor eline sağlık
Teşekkür ederim 😊
Filtre kahve, kefir ve meyveli yeşil çay.
Üşenirim ben hazır alırım 🙄
Meyve suyu yerine portakal sıkarım mesela.
Kahve
Limonata
Cappuccino
Puding
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar