
Pizza yapsak hem ziyan olmamış olur, hem lezzetli bir yemek çıkar ortaya. Köfte harcına ekleyip değerlendirmekte mantıklı olur aslında. Senin tercihin hangisi olur peki?

Pizza yapsak hem ziyan olmamış olur, hem lezzetli bir yemek çıkar ortaya. Köfte harcına ekleyip değerlendirmekte mantıklı olur aslında. Senin tercihin hangisi olur peki?
Ben bayatlamış ekmekleri önce dilimleyip, fırına atıp kızartıyorum. Sonra robottan geçirip galeta unu yapıyorum. Cam kavanozda aylarca beklese bile bozulmuyor. Köfteye pratik elinin altında oluyor.
Cevap
7Cevap
Kızartıp robottan geçirip köfteye ekliyorum. ya da bayat ekmeği ıslatıp köfteye ekliyorum
Bayatlamış ekmeklerle pizza mı yapmaktır
Ben genelde yumurtalı ekmek yaparım kahvaltıya sıcak sıcak güzel oluyor tosta aynı şekilde çıtır oluyor bayat ekmekle
Yani her iki türlüsü de mantıklı ama ben denemiştim ekmekler hamur gibi sabit durmuyor biraz dağılıyor yerken o sıkıntı …
Bence pizza yapmak çünkü hem ekmekler değerlenmis oluyor hem öğün olmuş oluyor
Pizza zaten sevmiyorum. Bayatlamış ekmeklerle köfte harcına eklemek daha benlik bir şey çünkü köfteyi severim. Herkesin tercihi farklı tabi.
kruton yapılır
ekmek içi için kullanılır
tatlı yapılır
üstüne sos yanına yoğurt ve köfte ile yalancı pideli köfte olur
Bayatlamis ekmeği firinliyorum çorbaya atiyorum
Köfte harcı ya da çorbalara kıtır yapılabilir.
Köfte harcı ve çorbaya atmak en mantıklısı
Köfte daha lezzetli knk
Hiç dene medim desem
genelde anne köftesi yaparken kullanıyorum
Köftenin yeri ayrı
Köfte iyidir 😄
pizzza daha güzel
Köfte daha iyi
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?