Bayatlamış ekmeklerle pizza mı yapmaktır mantıklı olan, robottan geçirip köfte harcına eklemek midir?

Bayatlamış ekmeklerle pizza mı yapmaktır mantıklı olan, robottan geçirip köfte harcına eklemek midir?

Pizza yapsak hem ziyan olmamış olur, hem lezzetli bir yemek çıkar ortaya. Köfte harcına ekleyip değerlendirmekte mantıklı olur aslında. Senin tercihin hangisi olur peki?

Bayatlamış ekmeklerle pizza mı yapmaktır mantıklı olan, robottan geçirip köfte harcına eklemek midir?
Cevapla