
İçine & dış kısmına salça sürülmesi güzel olmuş, yakışmış. Siz evde tost yaparken bu tarz dokunuşlar yapar mısınız?

İçine & dış kısmına salça sürülmesi güzel olmuş, yakışmış. Siz evde tost yaparken bu tarz dokunuşlar yapar mısınız?
Ekmeklerin dışına biraz zeytinyağ sürüyorum, kıtır oluyor. İçine bir diş sarımsağı ezip yayıyorum bazen. Kaşarın yanına bir dilim domates de koyuyorum ama çok sulanmasın diye ortaya denk. Maydanoz da serpiştirebiliyorum. Yani kendimce ufak tefek şeyler işte, sıradan tost sıkıyor artık.
Cevap
7Cevap
Bulunmam pek.. direk yapar yerim
Ben kalın kaşar koyarım, sucuğu da bol olur. Başka bişey koymam. Yanina patates kizartması domates ve çay
Kaşar peyniri kalın olduğu zaman biraz zor eriyor ben yapınca o yüzden kantinciler gibi dogruduyorum ince ince 😄
Yoo gayet güzel eriyor miss gibi. Bence sen yanlış peynir kullaniyorsun. Tost peyniri alma, kaşar peyniri yazması lazim
Kars kaşarı kullanıyorum ama biraz geç eriyor yapısı normal kaşar peynirinden daha sert onların :))
İçine sürerim dışıma sürüldüğünü ilk kez gördüm😂😂😂
Bu tostun içi dışı bir 😄
Tost yaparken bazen içine ev yapımı domates salçası bazen de tostun üzerine tereyağı sürerim.
Tabi ki 😊en iyisini ben yaparım iddialıyım bu konuda tecrübe konuşuyor burda😊😂😂
Saygılar o zaman :))
☺☺
Selam 👋😇
Tabi ki, ekmeğin arasına kaşar, sucuk, salam ve birazda ketçap mayonez.
Ben biraz kekik eklemeyi seviyorum ince dokunuşlara bayılırım
Maydanoz, biber ve patates kızartması da katarım.
Bazeeeen. Çok açsam hiç uğraşamam valla. Afiyet olsun.
Ben tost yaparken dışına salça sürüyorum gerçekten de ayrı bir lezzet veriyor.
Ben margarin sürerim enfes oluyor 🤌
Margarin yerine tereyağı daha iyi olmaz mı margarin çok zararlı
Salçanın tostta ne işi var allasen
Bu gariban tostu 😄
Tamam salçalı ekmek ye ama tosta basma nolurrrr
Ben yapmadım tostçu böyle yapıyor 😄
O tostçuya gitme😅
Ya da ona tostçu deme
Haydaa :))
Bol tereyağlı bol kaşarlı (ama ince ince doğranmış bir sürü kaşardan bahsediyoruz) sevenine göre sucuklu (o da ince doğranmış) bellllki domates ama başka da bi şey konulmaz tostaaaa
Evet ince kaşar keserim 😂😂
Yarimdan biraz az bir ekmeğe 😄
Çok şey biliyorsun 😂
Yani 😄
Evet genelde kendi sevgime göre yaparım
Ellerine sağlık 🙏🏼
Teşekürler 🤗🤗
Kaşarı fazla olsun yeterli benim için.
İçine tereyağ ve salça efsane oluyor.
Evet mesela dişlerimle
Tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?