Yaprak sarması yapmanın en zor yanı nedir?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Yaprak sarması yapmanın en zor yanı nedir?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Zor değil de ben gibi çok sarınca bi süre sonra beyni ağrıyor insanın. Ciddiyim "üf ne zaman bitecek" diye aşırı sıkılarak yaptığım oluyor
Sen bir orduya yetecek kadar sarma sarıyorsun
Hahaha evet
Sarmayı çok severim çokta güzel yaparım tek sotunu sarması çok uzun sürüyor 😅
Eee her güzel şeyin bir zor yanı vardır
Kesşnlikle...
İç malzemesini doldurmak fazla olursa taşar yeterli pişmeyebilir
Aynen dikkat etmek gerek
Cevap
5Cevap
Daha bugün yaptım. Benim için bir zorluğu yok. Sadece yaparken biraz belim ağrıyor. Oda belimde rahatsızlık olduğu için.
Masada yapsana yerde yapmak yerine
Bence pek bi zorluğu yok ama en zorunu sorarsanız sarması zor bence
Doğru ince kalem gibi yapmak zor olmalı
Cesaretini toplayıp sarmaya niyetlenmek diyorum sonrası daha kolay bence.
Aynen öyle
Taze yaprak olmalı diğer türlü yaprak sarmasının tadı güzel olmuyor bir de bazıları içine üzüm koyuyor ben hiç sevmem öyle
Üzüm tat vermez ki
Londrada asma yaprağı bulmak😊
Aboo gönderelim burdan
Bir zorluğu yok ki İnce İnce saracan 😊
İşin ehli olunca zor gelmez 🤣
Tek tek sarilmasi
Aynen yorucu
Yaprağı sarmak.
Yani zor
Zor bir yanı yok sadece uğraştırıcı amammanti içli köfte daha uğraştırıcı bence
Ahh sarmak en zor yanı, en zorlayıcı yanı bana göre.
Sarmak
maalesef
sarma zor
Biraz zor
Tek tek sarmak
İşin güzelliği orada
yapraklar şekilsiz olunca sıkıntı oluyor : )
Sarması zordur.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?