Barbie filminin feministliğini gerçekçi buluyor musunuz?

Şahsen ben bulmuyorum. Sözde bir ironi ve kendine gönderme densede

Yıllarca güzellik algısı yaratan Barbie'nin , kadın hakları/beden algısı/ eşitlik arayışı gibi feminist konular gündeme geldiğinden beri satışları ve ona olan ilgi azalmıştı.
Sahte feminizm maskesiyle tekrar gündem oldu. Barbie sendromu dediğimiz bir hastalık dahi var. Evet çok feminist bir dayatma...
Tek düzey beden algısı, lüks yaşam, tüketim çılgınlığı hiç yaratmamış gibi pembe bir dünyayla bazı balıkları yine oltaladı :)

Barbie filminin feministliğini gerçekçi buluyor musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Film iyi ya da kötü demiyorum yapsınlar yapmasınlarda sadece feministlik detayı soru şunu algılayamayanlarinkini kaldırıyorum ya anlatmaya üşendim gercekten tek tek
Barbie filminin feministliğini gerçekçi buluyor musunuz?
Cevapla