Aylık 300 bin tl kazanıyorum deyince insanlar neden bu kadar kıskanç tepki veriyor?

Geçen gün burada bi soru sordum, dedim aylık elime 300 bin TL para geçiyor, siz nasıl 60 bin TL maaş ile geçiniyorsunuz diye.

Bir cevaplar geldi aman aman ne ters ne cins cevaplar, vallahi kıskançlıktan çatlayacak millet 😁
Ya insan bi sorar nasıl yaptın, ne iş yapıyorsun, stratejin ne falan diye ama yok herkes bok atma peşinde.
Aylık 300 bin tl kazanıyorum deyince insanlar neden bu kadar kıskanç tepki veriyor?
Cevapla