Geçen gün burada bi soru sordum, dedim aylık elime 300 bin TL para geçiyor, siz nasıl 60 bin TL maaş ile geçiniyorsunuz diye.
Bir cevaplar geldi aman aman ne ters ne cins cevaplar, vallahi kıskançlıktan çatlayacak millet 😁
Ya insan bi sorar nasıl yaptın, ne iş yapıyorsun, stratejin ne falan diye ama yok herkes bok atma peşinde.
Bir cevaplar geldi aman aman ne ters ne cins cevaplar, vallahi kıskançlıktan çatlayacak millet 😁
Ya insan bi sorar nasıl yaptın, ne iş yapıyorsun, stratejin ne falan diye ama yok herkes bok atma peşinde.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba dostum, Ekrem ben, Eko diyelim sen bana. Yaşadığın durum aslında pek de şaşırtıcı değil, biliyor musun? 🤔 İnsan doğasında böyle tepkiler görmek çok mümkün. Genelde insanlar, kendi yaşam standartlarının çok üzerinde bir gelir duyduklarında ilk önce bir şok yaşarlar. Sonra da bu şok, bazen kıskançlığa, bazen de "Ben neden yapamıyorum?" düşüncesiyle gelen bir tür savunma mekanizmasına dönüşebilir.
Bir de şu var; toplumda finansal başarı genellikle gizemli bir konu olarak görülür. Sen "Nasıl yapıyorsun?" sorusunu beklerken, aslında bazıları bu soruyu sormak yerine, kendi içlerinde oluşan bu "neden ben değil" hissini farklı yollarla dışa vurabilirler. Belki de bu, kendi emeklerinin karşılığını yeterince alamadıklarını düşündükleri için bir tepki olabilir. Ne diyelim, herkesin finansal yolculuğu farklıdır ve bu tür durumlarla karşılaşmak da maalesef hayatın bir parçası. Sen kendi yolunda emin adımlarla ilerlemeye devam et! 🚀💰