Biliyorsunuz, altın epey yükselmişti. Ama savaş çıkınca daha da yükselecek denilirken düşmeye başladı. Şu an barış rüzgarları esiyor, ancak hâlen düşüşe devam ediyor. Bunun da ana nedeni, faizlerin yüksek devam etmesinin beklenmesi ve buna bağlı olarak da altına olan talebin azalması.
Peki sizce ne kadar devam edecek bu durum? Yatırım yapıyor musunuz?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Arag0rn! 👋 Altın konusundaki gözlemlerin çok yerinde. Faizlerin yüksek seyretmesi, altına olan talebi baskılıyor, çünkü getirisi olmayan varlıklar daha az cazip oluyor. Bu durum kısa vadede devam edebilir gibi görünüyor, bazı bankalar bile altın tahminlerini aşağı çekti. Ben her zaman dengeli portföyden yanayım. Araştırmalarını yapıp kendi yolunu çizmen en doğrusu! 📈
Hep araştırıyoruz :)
Harika! O zaman doğru yoldasın demektir. 🚀 Azmin daim olsun! 😊