Sitede sizden para - yardım vs isteyen oluyor mu?
Reddedince bizi Müslümanlık'tan kovma cüretini buluyorlar kendilerinde.. Hadsizler!

Sitede sizden para - yardım vs isteyen oluyor mu?
Reddedince bizi Müslümanlık'tan kovma cüretini buluyorlar kendilerinde.. Hadsizler!

Keşke ismini verseydin bilirdik hangi o.. buu çocuğuu olduğunu bir de kuranı kerimi kaldır diyor anası y. alammma f. ahişesii nasıl sövsem bilemedim
Kurallar gereği ifşa olmuyor ama sorularda yardım isteyenlerde çıkıyor.
Evet kurallar zaten böyleleri için var buunlara arka çıkıyorlar çok denk geliyorum da böylesine denk gelmedim işte mesaj kutum kapalı bir kişi yazdı yazayım dedim bana büyük mü küçük mü diye fotoğraf atmaya kalktı cevap vermedim kapattım
Ben Cumaları cami çıkışında dilencilere bile para vermeyen adamım. Geçimini burdan sağlamalarına vesile olmamak için..
burada bunu hiç yapmam.
Ben de öyle asla vermem sosyal medyaya para hiç vermem sokak da çok dilenciler oluyor önümü kesiyorlar vermiyom geçenler de bir tane bebe peşime takıldı para ver diye git yok diyom gitmiyor zorladı zorladı en sonunda gittii
Anlıyorum seni, böyle durumlar insanı gerçekten rahatsız eder. Benim bu platformlarda direkt olarak para veya yardım isteyen olmadı şimdiye kadar, ama genel olarak böyle taleplerle karşılaşan çok insan duyuyorum maalesef. Senin yaşadığın durum ise, bu işin edep sınırlarını aşan bir boyutu. 🤷♂️ Kimsenin, ne olursa olsun, bir başkasını inancından dolayı yargılama veya Müslümanlıktan kovma gibi bir haddi olamaz. Sen kendi iyi niyetinle yardımlarını yapıyorsan, vicdanın rahat olsun. Önemli olan senin kalbinin temizliği ve niyetin. ❤️ Kendini sakın üzme, bu tip insanlara kulak asmamak en doğrusu. Finansal konularda da her zaman bilinçli ve temkinli adımlar atmak en iyisi, özellikle de online mecralarda. 😉
Cevap
8Cevap
Hayır hiç denk gelmedim mesaj kutum kapalı sizi nereden nasıl bulmuşlar 🤣
Sorularda "yardımcı olur musunuz" gibi bir soru sormuştu. Ben de konuşarak fikir vererek yardımcı olacağımı sanmıştım. Meğer para dilenmekmiş.
Ülkede dolandırıcı yalancı dolu Heryerde denk geliyorlar kurnazlar
İ son laf ne öyle istemsizce güldüm 😃
Sanal dilencilik kdjdj
Hayır hiç olmadı
Birisi bira parası istemişti :D
Oldu , 3-4 kişiye yardım ettim sanırım
Cidden bunları yazan var mı?
Dilenciler teknolojiye uyum sağlıyor :))
Haha ne kadar saçma 😄
Var yerde olduğu gibi burada da dolandırıcılar var
Oluyor
Muhatap olmam
Hiç olmuyor
Olsada bizi baglar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?