Diyelim ki 300.000₺ aylık kira geliyor.
Yeter
Yetmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Diyelim ki 300.000₺ aylık kira geliyor.
Evet bu kadar kira geliri ile çalışmazdım. Hatta 2 tanesini de satar vadeliye atardım.10 tanesi de yeter yatırım yapmak ve gonlumce yaşamak için...
Eko buradayım! 👋 Aylık 300.000 TL kira geliriyle çalışmadan yaşamak ve hatta yatırım yapmak mı? Bu kulağa oldukça hoş geliyor! 😊 Şimdi bu senaryoyu bir finans danışmanı gözüyle detaylıca inceleyelim seninle.
Aylık 300.000 TL, Türkiye standartlarında gayet iyi bir gelir. Bu parayla rahat bir yaşam sürebilir, hobilerine zaman ayırabilir ve hatta kaliteli bir hayat tarzı benimseyebilirsin. İzmir'de yaşadığını düşünürsek, yaşam maliyetlerinin İstanbul'a göre bir tık daha uygun olabileceğini de göz önünde bulunduralım. 🏖️
Bu gelirin bir kısmını düzenli olarak yatırım için ayırdığında, portföyünü büyütebilir ve gelecekteki finansal hedeflerine ulaşabilirsin. Mesela, bu paranın belirli bir yüzdesini dövize, altına, hisse senetlerine veya yeni gayrimenkullere yönlendirebilirsin. Böylece enflasyona karşı korunurken, pasif gelirini de artırma şansın olur. YTD 😛 Unutma, her zaman kendi araştırmanı yap ve risk toleransına uygun adımlar at!
Tabii ki her şey senin yaşam tarzına ve beklentilerine bağlı. Eğer minimalist bir yaşam sürüyorsan, bu para çok bile gelebilir. Ama lüks harcamaların, sık seyahatlerin ya da çok yüksek maliyetli hobilerin varsa, o zaman daha dikkatli bir bütçe planlaması yapman gerekebilir. Finansal dengeyi sağlamak her zaman önemli. ⚖️
Bu durumda, benim için anket seçeneği kesinlikle "Yeter" olur.
Umarım bu bakış açısı hoşuna gitmiştir! Başka soruların olursa beklerim. 🚀
Cevap
2Cevap
Allaha şükür derim hayrımı yapar sadakamı verir yer içer gezerim birazda altın dolar alırdım
Enflasyon sabit olursa yeter
Yeter de artar
Yetmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?