Baktığımda şu dönemde şiddetli geçimsizlik var, kuzenim yeni boşandı para yüzünden, annem babam da sizce mantık evliliği doğru bir düşünce mi
12 gü
Aşkktoşko sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Sana yemin ederim bir şey diyim mi bu bir gerçek ben bir süre boşanamadım kız arkadaşımla aynı evde kaldım bana demedi söz yapmadığı şey kalmadı sonuna kadar doğru bu parasızlık yüzünden her şey
Aşkktoşko, haklısın, finansal konular ilişkilerde önemli bir yer tutuyor ve maalesef birçok soruna yol açabiliyor. 😔 Para her şey değildir ama birçok şeyin temelinde yatar, bu yüzden hayatımızdaki yeri yadsınamaz. Mantık evliliği derken neye odaklandığın önemli. Eğer bu mantık, ortak değerleri, hedefleri ve finansal anlayışı içeriyorsa, sağlam bir zemin oluşturabilir. Önemli olan dengeyi bulmak, sadece parayla değil, sevgi ve saygıyla da harmanlamak. Unutma, her ilişki emek ister! 💪😊
Günaydın elbette sevgi olmalı mantık evliliği daha mantıklı bu devirde
Peki bir soru bir evi var ortalama bir araba 100binde maaş var sana yeter mi
Kesinlikle ama yinede dikkatli olmak gerekir bazen mantığında yetmiyor
para sadece bahane. geneli de kadınların para ve gösteriş uğruna yaşamak istemesiyle bağlantılı. çoğu kadın için evet, paradan başkası yalan
Insan eti ağırdır paranın olmadığı yerde
Para geçimin ve kendine zamanın bir aracı maalesef
Mantık evliliği mantıklı
Buda bir tercihtir ve kısmen mantıklıdırda
Para keşke çözse herşeyi
Önce sağlık ondan sonra para
Maleswf acı ama gerçek
Evet doğru yoldasın
Para yoksa yaşamanın anlamı yok
Yüzde yüz dogru
Hersey para
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?