Yaşlı kadın yerdeki paramı aldı şikayet edeyimmi?

Bugün yolda 300 TL düşürdüm 100 TL vardı 3 tane ve katlıydı cebimden düştü koşarak geri döndüm yerleri arıyordum geçtiğim yerleri bir balkonda abi az önce yaşlı kadın eğilip senin paranı aldı dedi görünüşünü söyledi oralarda kamera da var şikayet etsem 1 2 günde belli olur mu?

Yaşlı kadın yerdeki paramı aldı şikayet edeyimmi?
Cevapla