Avrupa’da insanlar haftada 4 ya da 5 gun çalışırken biz neden 6 gün çalışıp birde düşük maaş almak zorundayız?

Dil kursu bahanesiyle Avrupa tecrübem oldu.

Orada mesailerim.

  • Part time günde 6 saat 4 gün çalıştım
  • Full time 7,5 saat 5 gün
  • Kısa sürede 9,5 saat 4 gün

Şeklinde çalıştım kimse de haftanın 6 günü köle gibi gel demedi.

Şu an Türkiyedeyim maalesef mesai saatlerim 8:30 18:00 ve haftada 6 gün işe gidiyorum. Aldığım maaş da çok düşük kalıyor…

Avrupa’da insanlar haftada 4 ya da 5 gun çalışırken biz neden 6 gün çalışıp birde düşük maaş almak zorundayız?
Cevapla