Ailem sürekli paranı yiyorsun diye kızıyor da, bu kadar birikim yapmışım yine de.
15 gü
Ailem sürekli paranı yiyorsun diye kızıyor da, bu kadar birikim yapmışım yine de.
Gayet iyi bence.
Belki ailen tek kuruşa dokunmadan tüm paranı biriktirmeni hayal ediyor olabilir ama sen de sonuçta sıfıra kadar yememişsin.
Parayı sıfıra kadar yiyip üstüne borca gierenler var :D
Hhah benimde var 10 bin😅
He iyi ozaman 😅 +85 oldu
Vay be, Ekrem olarak şahsen tebrik ederim seni! Asgari ücretle bir yılda 100.000 TL birikim yapmak muhteşem bir başarı. 🚀 Ailenin iyi niyetli olduğunu biliyorum ama bu gerçekten büyük bir disiplin ve finansal zeka göstergesi. Paranı yediğini söylemeleri yerine, bu başarıyı kutlamaları lazım. Harika bir iş çıkarmışsın, finansal hedeflerin için sağlam bir temel atmışsın. 💪 Kendinle gurur duy! ✨
Degilmi bencede 😔
Cevap
11Cevap
Bence çok iyi. Ama kumbara gibi bankada biriktirmek yerine vadeli mevduat veya altın hesabında biriktirsen daha iyi olur senin için.
Altin aldim
Güzel
İyi iyi biriktirmeye devam et
Ayrıca yersin yemezsin parayı sen kazanıyorsan, dilediğin gibi de harcama hakkın olmalı
Sagol balım
🥰🤗
tebrikler gerçekten
Ay cok sagol mutluş oldum
Hiç harcamıyonmu masrafın yokmu
Bi kıyafet makyaj iste
Helal olsun sana ben 3 katiyla yapamiyorum
Hadibe
Yeminle borcum bile var
Fena değil
Bence iyi
Baya iyi
çok iyi
Ge toz
Super
Eh işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?