2 yıllık telefon kaskosu gerçekten mantıklı mı yoksa boşa masraf mı?

Yeni telefon aldım da 16 iPhone o kadar ikna edici konuştular ki. 2 yıl kasko yaptırdım şimdi daha fazla ödeyeceğim, kasko saçma mı sizce
2 yıllık telefon kaskosu gerçekten mantıklı mı yoksa boşa masraf mı?
Cevapla