13 güBen güzele güzel demem güzel benim olmayınca demiş şair.
Eğer para benim değil ise para saymak da bir çeşit amelelik.
Ben de çok saydım ama dediğin gibi üç kuruş maaş ile eve dönünce insan hayatı sorguluyor.
En kötüsü de satın alırken gayrimenkul parası saymak...
11 Yorumla- 13 gü
Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍👏👏👏 kendi param olsaydı tabiki zevk alırdım , ama elin parasını saymak hem yorucu hem endişe verici oluyor, çünkü açık çıkmamasi gerekiyor ve dikkat istiyor dediğin gibi amelelik başka bir şey değil,
En İyi Cevaplar
- Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.
12 güBanada huzur veriyor ama Türk Lirasını saydığım da bana pek huzur vermiyor maalesef çünkü 1 sürü 200 lük kağıt para ama 1 değeri yok maalesef binlikler oldu maskaralik neye el atsan 1.000 tl den başlıyor paramizin 1 değeri yok maalesef yukardaki görselde sana çok para gibi gelebilir deste deste paralar ama 1 değeri yoktur o kadar paranın o huzur maalesef geçicidir ya da sahtedir.. bence
11 Yorumla- 12 gü
Kesinlikle öyle çok haklısınız 👏👏
- Para & Ekonomi konusunda 1,3b cevap paylaştı.
15 güPara saymak bana sıkıcı geliyor çünkü en yüksek banknot 200 TL bunun en aşağı 500 ya da 1000 TL lik banknot olması lazım bana huzur verebilmesi için...
11 Yorumla- 15 gü
Bazen evet sıkıcı oluyor haklısıniz
Yapay Zeka Cevapladı
Vay be, o desteler ne öyle! 🤩 Para saymak insana bir düzen, bir kontrol hissi verir, bence huzur oradan geliyor. Benim de işimin bir parçası, o sayma sesi ve düzen bana da iyi hissettiriyor açıkçası. Senin durum da tam o "hayaller vs. hayatlar" durumu olmuş ya! 😂 Ama önemli olan o üç kuruşu nasıl değerlendirdiğimiz, değil mi? 😉
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
63Cevap
- Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.
15 güAllah bereket versin insanı en rahatlatan eylem ama gel gör ki paranın değeri yok ki bu dünyada guzum 😅
11 Yorumla- 15 gü
Öyle maalesef
milyar da gördüm sıfırı da tükettim en lüks restoranlarda dünya mutfağının seçkin yemeklerini de yedim 5 liraya döner ayranda bende aynı etkiyi yapmıyor belki de parayı amaç değil araç olarak gördüğüm içindir
21 Yorumla- 16 gü
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍
Sen yine iyisin. Bankada gişe memurları, Darphanedekiler ne yapsın. Cebimdeki para huzur veriyor. O da kredi kartı. Para saymaktan uzun bir süredir kurtulmuş durumdayım. cebimde hiç para bulunmaz. Çok huzurluyum çok.
11 Yorumla- 15 gü
Haha 🤣 paran yoksa kafa rahat oluyor
Para saymayı severim tabi, ama büyük banknot basmamalarına gıcık oluyorum.
Say say bir dünya kağıt, ama değeri yok.
İnsanları dijital ödemeye zorlayıp her şeyi kayıt altına almaya çalışıyorlar.11 Yorumla- 16 gü
Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍👏👏
16 gühttps://youtube.com/shorts/risWGNRE76s?si=6yj13ssfSDjDyx5G
Resmen şöyle oluyorum 😂12 Yorumla- 16 gü
Haha 😂 aynı ben işte
- 16 gü
😂😂😂
16 güEe ne demisler; su sesi, para sesi, birde benim sesim 😬😝
22 Yorumla- 16 gü
Kesinlikle öyle 👍😂 çok güzel dedin
- 16 gü
Eheheh 🙃
- 11 Yorumla
- 15 gü
Haha 😂
16 güÇok param olursa ilk işim para sayma makinesi almak :)
31 Yorumla- 16 gü
Hadi inşallah diyelim 🙏🤗
- Para & Ekonomi konusunda 1,1b cevap paylaştı.
15 güParayı elime almyi sevmem banka ve sayılar dijital olarak kullanmak daha sağlıklı geliyor bana ama bir miktar nakit taşınır
11 Yorumla- 15 gü
Peki
Şu parayı hayatım boyunca sevemedim, belki de o yüzden bana pek uğramıyor😀 20'ye kadar sayması zevkli de çoğuyla uğraşamam.
11 Yorumla- 14 gü
Başkasının parasını saymak hem yorucu oluyor hemde endişe verici oluyor, kendi parani saymak çok mutlu eder insana güven verir
Bilmiyorum ki hiç para saymadım bu kadar çok parayı bir yerde görmedim yani belki de Güven verdiği için huzur veriyordur
15 Yorumla- 14 gü
Oda olur inşallah 🙏
- 14 gü
Haha 🤣 teşekkür ederim 🙏 eksik olma
- 14 gü
🙏🌹🌺🥰
16 güBen de çok seviyorum para saymayı bide deste deste yapıp yastığın içine koyup öyle uyuyorum 😂
12 Yorumla- 14 gü
Haha 😂 murat övünç gibi parayı öpüp okşamak da lazim
- 14 gü
Opmesem de okşuyorum, birde bir dolar biriktiriyorum , gece. Yastığın altında dolarla uyumak daha kaliteli bir uyku veriyor
Para & Ekonomi konusunda 341 cevap paylaştı. Allah belasını vermesin bu irkeklerin, hep onların suçuuu..! Parayı bulmasalardı böyle bir dert olmazdı.😂
12 Yorumla- 16 gü
Dimi ama 😂 bir tane yaptıkları hayırlı bir iş yok zaten 😂
Yok kokusuna alerjim var nefret ediyom nefes alamiyorum
21 Yorumla- 13 gü
Doğrudur
12 güEğer kendi paramsa olabilir de bankacılar hep başkasının parasını sayar 😂😂
11 Yorumla- 11 gü
Evet 👍😂 insan kendi parasını sayınca mutlu oluyor, başkasına ait parayı saymak hem yorucu hem endişe verici oluyor çünkü açık çıkmamasi gerekiyor
Kızlar'da sık rastladığım rahatlama yöntemi.
11 Yorumla- 11 gü
Dimi ama 😂
13 güBende aynı etkiyi vermiyor. Ruhum fakir galiba. 😂😂😂😂
14 Yorumla- 13 gü
Haha 😂 sağlık olsun gerisi önemli değil
- 13 gü
Aynen öyle
- 13 gü
👍🌸🥰
- 13 gü
🤍🌹
Bana vermiyor başkası saysın ben sesini severim
13 Yorumla- 14 gü
Peki 👍😂 o daha iyi zaten hazır sayılmış gelsin
- 14 gü
Bence de
14 güBiraz para kazanıp hava olsun diye yakmanın tam zamanı aslında. Para çok değeri yok.
15 Yorumla- 14 gü
Orası ayrı bir dert zaten gerçekten TL bin bir değeri yok
- 14 gü
40 bin TL yi ATM den yatırana kadar canım çıktı. Hem de 200 lük. 50 lik olsa bir ay odun niyetine yak 😅
- 14 gü
İşte yüksek banknotlarim çıkması şart
- 14 gü
Tamamen dijitale geçmek için banknot basmıyorlarmış. Ben başkasının yalancısıyım.
- 14 gü
Yakında belli olur gerekçe resmi olarak
14 güParaya dokunmaktan hiç hoşlanmam tüm dünya kart kullansa keşke 😪
11 Yorumla- 14 gü
Yiaaa
Şey gibi hissettiriyor. Yeni oyuncak almış cocuk gibi😄
12 Yorumla- 15 gü
Haha 😂 kendi paran olunca öyle oluyor evet , başkasının parasını saymak hem yorucu hem endişe verici oluyor , çünkü açık çıkmamasi gerekiyor
Ben çabuk sıkılıyorum para sayarken makine olsa ne güzel şıkır şıkır
14 Yorumla- 15 gü
Makina harika zaten o desteği koyup tırrr sesi yokmu işte ona düşüyorum 😂
- 15 gü
Haha 🤣
Bana huzur vermiyor bak tık fakir düğünü bitti hesabı olduğu için
11 Yorumla- 14 gü
Doğrudur
u 16 güEğer saydıkçaeksilmiyorsa daha çok huzur verir :)
11 Yorumla- 14 gü
Kesinlikle öyle 👍😂 birde kendi parani saymak yönetmek daha zevkli oluyor
Para & Ekonomi konusunda 327 cevap paylaştı. Ben saymıyorum :D bitince anlarım bittiğini sdfhgs
17 Yorumla- 14 gü
Haha 😂 sen kolaya kaçıyorsun ama
- 14 gü
Bana göre
- 14 gü
Doğrudur hepimiz öyleyiz
- 14 gü
Evet 👍😂
Ben gelen maaşı transfer yapıyorum efendim geldiği gibi gidiyorlar..
16 Yorumla- 16 gü
Hepimizin öyle canım tek senin degilki, paranın bir değeri bile yok gelen gidiyor
- 16 gü
Sağlık olsun diyelim 🙏
- 16 gü
🌺🌷❤️
16 güPara sayanın parayla ilişkisi güzeldir seninde bir gün olur 😂
11 Yorumla- 16 gü
Hadi inşallah 🙏😂
16 güÇok pis para sayarım yardım lazimi 😂gün sonu garanti 2milyon acıklı 😂
12 Yorumla- 16 gü
Adam lazım oluyor 😂
- 16 gü
Dediğim gibi gün sonu 2milyon açık çıkmak şartıyla gelirim 😂
16 güAblam bende kasiyerdim muhteşem bir his ama muhasebeye gönderince üzülüyordum 🤣
14 Yorumla- 16 gü
Haha 😂 biraz zor ve sıkıcı bir iş ama alışıyor insan ,
- 16 gü
Ben çok seviyorum zor ama eğlenceli 🤣
- 16 gü
Ne güzel Allah kolaylık versin inşallah 🙏🥰
- 16 gü
Aminn hepimize ablacığım 🥰🥰
Senin olamadıktan sonra ne anlarsın verdiği huzurdan 🤣
11 Yorumla- 16 gü
Haha doğru söylüyorsun 👍😂 elin parası olunca hem cenen hem elin hem gönlün yoruluyor açık çıkacak diye
16 güPara saymıyorum bankada çünkü nakit kullanmam olan miktarda beni cezbediyor
11 Yorumla- 16 gü
Harika 👏👏
Rahmetli babam pazarcı idi o para saymayı çok severdi. Nakit kullandığım para Yok ki sayayım:)
12 Yorumla- 16 gü
Zevkli oluyor saymak
Seninse huzur verir.. patronunda muhasipsen huzur sıfır..
14 Yorumla- 16 gü
Patronun kasa parasi bu oyuzden sayarken sadece gönlümü çenemi ve elimi yoruyor 😆😂 birde açık çıkma endişesi çabası oluyor
- 16 gü
Haha harikasın 👏👏😆
Şıkır şıkır şıkır sesinin tahrik etmeyeceği insan formu bence yok kulak orgazmı resmen 😂😂
13 Yorumla- 16 gü
Kesinlikle öyle sakinleştirirvi özelligi var para sesinin birde makina da sayınca tirrrr tırrrr sesi yokmu 😅 işte ona düşüyorum
- 16 gü
Haha 😂 zengin değilim ki patronun parasını sayan işçiyim maaşlı 🤣
16 güYok be bana huzur vermiyor. Bana hazır sayılmış olan huzur verir 😂😂
15 Yorumla- 16 gü
Ben sayarım senin yerine ben alışkınım 🤣
- 16 gü
Yorulma kız BİM'de para sayma makinesi satıldı bi ara alırız onlardan 😂😂
- 16 gü
Haha 😂 gelince haber et
- 16 gü
Bulurum ben. Bu makinaları satan tanıdık da var. Onların kalibresini, tamirini ve 0km satışını yapıyor. Kuyumcular ve dövizciler tabi en çok müşterileri
- 16 gü
Anlaştık
- Para & Ekonomi konusunda 571 cevap paylaştı.
16 güMarkette kasiyerlik yaparken para saymaya üşeniyordum.
Şimdi zevkle sayım yapıyorum.
12 Yorumla- 16 gü
Evet insan alışıyor zamanla ve hızlı da sayıyor
- 16 gü
Evet
- Para & Ekonomi konusunda 371 cevap paylaştı.
16 gühttps://www.youtube.com/embed/dsYd-5YePMgtavrım net 😂😂
15 Yorumla- 16 gü
Haha 😂 Allah affetsin güldüm
- 16 gü
amin yarabbi 😂🤣
- 16 gü
Amin amin yarabbi 🙏😆
- 16 gü
ilk 30 sn kesin izle 🤣
16 güMilyonlar değil ama ben de her gün para sayıyorum. O kadar alıştım ki kâğıttan farkı yok benim olmayan paranın 🤷🏼♂️
11 Yorumla- 16 gü
Gerçekten öyle oluyor
11 güParayı çok severim ama covidden sonra elde para saymak biraz pis geliyor bana çok zenginsem alırım bir para sayma makinesi sesiyle huzur bulurum :D
11 Yorumla- 11 gü
Ohhh misss gibi olur hemde 👍😂 o makinaya desteyi koyup tırrr tırrr sesi yokmu işte o sesi dinlemek bile huzur verir 😂
Gizli Üye(25-29)15 güMatematiği hiç sevmem ama para saymak favorimdir
13 Yorumla- 15 gü
Dimi ama 😂 para sesi güven verdiği için huzur mutluluk veriyor sanırım
Cevap sahibi15 güEvet keşke patron olsam :D
- 15 gü
Ya keşke
16 güBak yeni işimi paylaşıyorum🤣
212 Yorumla- 16 gü
@KaptanMagaralı çok param olursa geliyorum :)
- 16 gü
@Haziranikizleri olur inşallah diyorum✨🤲😂
- 16 gü
Amin
- 16 gü
@Haziranikizleri amin🤲✨☺️
- 16 gü
Valla sıkıntı bende amin yazmışsın amin mi diye okudum diyorum ki neden amin demeyim 🙈🙈🙈
- 16 gü
@Haziranikizleri Hahha Sen iyi görünmüyosun arkadasım😂😂
- 16 gü
Gerçekten değilim galiba dostum iki de iki gidiyorum
- 15 gü
@Haziranikizleri O zaman Adaya veda eden ismi açıklayalım mı? Künefe Mi? Yoksa Haziran Mı? 🤣🤣🤣
- 15 gü
Künefe yoksa bende yokum 😂😂😂
- 15 gü
@Haziranikizleri o zaman ödül oyunu künefe olsun😂😂
- 15 gü
Adamın dibisin arkadaşım😂😂😂
- 15 gü
@Haziranikizleri eyvallah ✨☺️🙋🏻♂️
15 güEv alacaktık ve hayatım boyunca bir arada gördüğüm ve saydığım en yüksek miktar paraydı keşke saymak hic bitmese😆
11 Yorumla- 15 gü
Hayırlı olsun güle güle oturun inşallah 🙏🥰 bizde işyerinde görüyoruz işte başka gördüğümüz yok toplu para 🤣
Para & Ekonomi konusunda 462 cevap paylaştı. 12 milyonu elde saymayı deneyin hiç zevkli gelmiyor ilk milyondan sonra
10 YorumlaValla ogrenci oldugumuz icin metelige kursun atiyoruz ne saymasi ahaha
13 Yorumla- 13 gü
Doğrudur rabbim kolaylık versin inşallah 🙏 bizde yaşadık o günleri zorluğunu bilirim
- 13 gü
Rica ederim ne demek 🙋🥰❤️
13 güO kadar param ya da para saymayı gerektiren işim olmadı. Bilemiyorum
11 Yorumla- 13 gü
Peki 👍🤗
Eline canlı canlı geçtiği için çok hoşuna gidiyor, banka hesabına gelse o etkiyi görmezsin.
11 Yorumla- 15 gü
Belkide olabilir
bizimki sanal olduğu için elimize hiç geçmiyor :)
11 Yorumla- 14 gü
Doğrudur
15 güBence huzursuz etmesi lazım para sıkıntı getiriyor genellikle
11 Yorumla- 14 gü
Cok para gerçekten öyle bütün imkanları sağlar ama dostunu ve huzurunu elinden alır , ne kadar çok param olursa okadar derdin ve düşmanın da çok olur
Para sesi , kadın sesi , su sesi başka seslerde var ama onları yazmayayım bu sesler hojdur 🤣
11 Yorumla- 16 gü
Evet 👍😂
Parayı kimin için sağdığıma bağlı olarak değişir. Ödeme yapıyorsam hiç huzur vermiyor, tahsilat ise işte o çok keyifli hele mebla yüksekse deyme keyfime.
00 Yorumla
14 güAhahhaa güldüm
11 Yorumla- 14 gü
Allah affetsin bende güldüm 🤣
Para & Ekonomi konusunda 498 cevap paylaştı. Çok severim para saymayı abla😀
14 Yorumla- 15 gü
Dimi ama 😂 insani motive ediyor
- 15 gü
Çok hemde jdjd
- 15 gü
👍💞🌷
- 15 gü
😇😇
Ben bıkıyorum ya
15 Yorumla- 14 gü
Neyi
- 14 gü
Bende bazen bıkıyorum 🥺 çünkü çok dikkat istiyor
- 14 gü
Hayda 😂
15 güBir zamandan sonra cezbetmiyor
11 Yorumla- 14 gü
Peki
16 güDünyanın en eğlenceli şeyi olabilir 😃
11 Yorumla- 14 gü
Hele ki makinaya desteyi koyup tırrr tırrr sesi yokmu işte ona düşüyorum 😂
Para & Ekonomi konusunda 1,2b cevap paylaştı. Aynen ambargo aç kalmak gibi bir şey
12 Yorumla- 16 gü
Valla öyle oluyor canım
Hahaha mutluluk formülü
12 Yorumla- 16 gü
Kendi paran olunca öyle 😂
- Para & Ekonomi konusunda 446 cevap paylaştı.
16 güBana para saymak hiç huzur vermiyor
11 Yorumla- 16 gü
Doğrudur
- Para & Ekonomi konusunda 500 cevap paylaştı.
16 güÇıkardığı sesten galiba? 😂😂
18 Yorumla- 16 gü
Evet o para makinasına koyduğum da para destesini tırrr tırrr sesi yokmu işte ona düşüyorum 😂
- 16 gü
😂😂😂. Şıkır şıkır şıkır sesler 👍 arada bir dııt sesii 😅 o para sahteymiş 👍😅 yâda yırtık..
- 16 gü
Evet 👍😂
- 16 gü
Minik kağıtlar ne ya paranın üstünde ki? 😅 bir baktığında demete anlaman lazım orada kaç tane 200 lük var 👍😅
- 16 gü
Karışmasın diye
- 16 gü
😂😂👍. Senden kaçmaz öyle şeyler 👍
- 16 gü
Ee yani 😂
- 16 gü
😂😂👍.. paramızın değerine bak yaa. Orada 4 milyon bile yok. 100 tane olsa demetler..
16 güPara saymaktan nefret ediyorum desem😂
15 Yorumla- 16 gü
Hayda niye ki 😂
- 16 gü
Hep ödemelere gidiyo, benim olmayan para bu yüzden para sayma makinası aldım
- 16 gü
İyi halt ettin 😂
- 16 gü
Valla rahatım hiç uğraşamam 😂 sen memnunsan devam et parmak yalayıp saymaya🤣🤣
- 16 gü
Haha olur peki 😂
- Devamını Gör (26)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Merhaba, para saymanın verdiği huzur, paranın temsil ettiği güvenlik duygusundan kaynaklanır. Sayılan para, geleceğe dair risklerin en azından bir kısmının kontrol altında tutulduğu hissini verir. Bildiğiniz gibi, özellikle muhasebeciler para saymayı daha çok severler :)
Evet kesinlikle öyle para sesi güven verdiği için huzur veriyor 👏👍💖