Gelişmiş batı ülkelerine gidince gerçekten hemen iş bulup çalışabiliyor musunuz?

Sister ne biliyorsunuz? Bu soru hakkında? Yıllar önce ben Türkiye'deyken "batı ülkelerine ayak basılınca harika olur, hoş geldiniz efendim" deniyor ve eviniz, işiniz gösteriliyor, hemen ertesi gün işe başlıyorsunuz. Çalışkansanız!!! Hemen döviz kazanmaya başlıyorsunuz sanıyordum... ama gerçek buydu...

Ev yok, nerede kalacağım? İş nasıl bulacağım? Nerede "gelişmiş batı ülkesine hoş geldiniz, buraya ayak basmayı başardınız" diyen görevli? Yok, yok?

Karşılayan görevli de yok? Gerçek bu, ilk düşünceniz "Nerede kalacağım? Ev, sosyal güvenlik numarası ve oturum olmayınca ev kiralayamazsınız, ne yapacaksınız?" Soru bu, gelişmiş batı ülkelerine gidilince ilk soru budur: Nerede kalacaksınız? Ne yapılır bu durumda?

.

Gelişmiş batı ülkelerine gidince gerçekten hemen iş bulup çalışabiliyor musunuz?
Cevapla