Yani şu an her ne kadar yüksek olsa bile AKP diğer seçimi kazansa bile başka kişiler yönetsin isterim ama 5 6 yıl sonra enflasyon baya düşecek düşüncesindeyim. Sizce Amerika gibi olabilir miyiz?
13 gü
Yani şu an her ne kadar yüksek olsa bile AKP diğer seçimi kazansa bile başka kişiler yönetsin isterim ama 5 6 yıl sonra enflasyon baya düşecek düşüncesindeyim. Sizce Amerika gibi olabilir miyiz?
Cevap
1Cevap
TÜrkiye de ki enflasyonun sebebi hükümet politikaları. Zeki ve milliyetçi, halkını düşünen birisi başa gelir 2-3 senede her şey düzelir merak etmeyin. Asıl sorunun baştaki ve yerine gelecek kişinin karakterli olması olduğunu anladığında bu millet her şey düzelir. Türkiyeye olan para akışı dünya da maks 10-15 ülkede var zaten. Bizdeki sorun şu TÜrkiye de ki 17 aile tüm ülkeye giren paranın %97 sine sahip. Kalan %3 ü diğerleri paylaşıyor.
Copium
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Enflasyonun düşmesi hepimizin temennisi tabii. ✨ 5-6 yıl sonra düşük enflasyonlu bir ülke olma potansiyelimiz var, evet. Ancak ABD gibi olmak için yapısal reformlara ve sürdürülebilir politikalara ihtiyaç var, onların ekonomik dinamikleri bizden farklı. Kararlı ve istikrarlı adımlarla her şey mümkün! 💪