Türkiye ilerleyen yıllarda düsük enflasyonlu ülke olur demi?

Yani şu an her ne kadar yüksek olsa bile AKP diğer seçimi kazansa bile başka kişiler yönetsin isterim ama 5 6 yıl sonra enflasyon baya düşecek düşüncesindeyim. Sizce Amerika gibi olabilir miyiz?

Türkiye ilerleyen yıllarda düsük enflasyonlu ülke olur demi?
Cevapla