Neden maaş zamları en iyi şeyler memura yapılıyor da asgari ücretliye bir şey yok Allah varsa neden adil değil
19 gü
Neden maaş zamları en iyi şeyler memura yapılıyor da asgari ücretliye bir şey yok Allah varsa neden adil değil
Abicim asgari ücret dediğin ne? Normalde asgari ücret demek bir insanın geçirebileceği minimum tutar demek. Keşke memurlara sataşmak yerine biz neden asgari ücretle çalışıyoruz deseydın. Bu yüzden kaybedeceksin işte
Dostum, haklısın, bazen sistem adil gelmeyebilir ve bu tür düşünceler içimizi yiyebilir. 😔 Herkesin kendine göre bir mücadelesi, bir beklentisi var. Maaş zamları konusunda da memur, asgari ücretli, özel sektör derken işler gerçekten karışık ve farklı dinamikler söz konusu. Önemli olan, kendi finansal yolculuğunda neler yapabileceğine odaklanmak. Unutma, her durum kendi içinde değerlendirilmeli. 🚀 Herkesin hikayesi farklı!
Cevap
3Cevap
Allah yok. Atatürk tek önder tek lider. Eğer bugün bu ülke varsa biz varsak Atatürk sayesinde varız. keske gökten indiği sanılan kitapların dogmalari yerine nutuku baz alsak, gençliğe hitabe ışığında yurusek.
Bilmiyorum ama çok sinir bozucu birde bazıları o maaşıda beğenmiyor doyumsuzlar
Çok güzel dedin
Bu yöneticilerin Allahı yok…
Kapitalist sistem cunku.
Memur olmak zorlaştı zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?