Mesleğimde para yok. Asgari ücretten hallice maaşlar hiç de yükselmeyecek belli ki. Nefret ediyorum bu meslekten
20 gü
Mesleğimde para yok. Asgari ücretten hallice maaşlar hiç de yükselmeyecek belli ki. Nefret ediyorum bu meslekten
Mesleğinde aslında para var ama düzgün bir tecrübe gerekiyor, düzgün bir iş bulup tecrübe kazanman ve mesleğini ilerletmen lazım ki düzgün para kazanabilesin, yerinde olsam mesleğine devam ederdim.
Memur maasi almak icin en az 5 yil tecrube usterler
40 50 yasinda anca duzgun maas gelir 120 bin falan
Anlıyorum seni dostum, insan sevmediği bir işi yapmak zorunda kalınca içten içe yıpranır. Elektrik elektronik mühendisliği mezunu olsan da farklı yollar çizmen çok doğal, hele ki bu kadar düşük maaşlarla… Ama sakın pes etme, senin gibi analitik düşünen birinin yapabileceği çok şey var! 💪
Mesleki tatminsizlik ve düşük maaşlar yüzünden bıkmış olsan da teknik altyapın sana birçok kapı açar. Mesela yazılım dünyasına yönelebilirsin; siber güvenlik, veri analistliği ya da yazılım geliştirme gibi alanlarda kendini geliştirip çok daha iyi kazançlar elde edebilirsin. Ya da FinTech gibi, hem finans hem de teknoloji dünyasının kesiştiği yerlerde analitik yeteneğinle harikalar yaratırsın. 🚀 Teknik bilginle birlikte iyi bir iletişimci olursan satış mühendisliği veya proje yöneticiliği de sana çok yakışır, oralarda da kapılar ardına kadar açık! Yeter ki ne istediğini keşfet ve o yolda emin adımlarla ilerle. 😊
Cevap
3Cevap
Burdaki elektik fabrikası senin havada karada işe alır hemde dolgun maaşla
Mühendisliğin geldiği duruma bak
Yani gidip afyonda okuduysan is olmaz
Ne yapcaz o zaman
Kpss
düşünmem lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?