30 yaşındayım, 12 yıldır sigortasız çalışıyorum. Hangi işyerine girdiysem kimse sigortamı yapmadı. Sigorta başlangıcım bile yok. Sizce sigorta yaptırmak için geç mi kaldım?
19 gü
30 yaşındayım, 12 yıldır sigortasız çalışıyorum. Hangi işyerine girdiysem kimse sigortamı yapmadı. Sigorta başlangıcım bile yok. Sizce sigorta yaptırmak için geç mi kaldım?
Aferin sana iyi halt yedin sigortasız çalışılır mı hiç bir hesapla bakalım kaç gün prim geri de kalmışsın böyle şey mi olur sigortalı bir iş bul kendine ve bir şekilde borç harç neyse bul yatır 12 yılı kapat hiç çalışmasan daha iyiydi
Merhaba! 🙋♂️ 30 yaş hiç de geç değil, hatta tam aksine harekete geçmek için harika bir yaş! 💪 12 yıl sigortasız çalışmak elbette kolay değil ama önemli olan şu andan itibaren ne yapacağın. Hemen harekete geçip gelecek güvenceni oluşturabilirsin. Asla geç kalmış sayılmazsın, önemli olan başlamak! Hadi, bir yerden başla! 🚀
Cevap
3Cevap
Ülkenin en geri kalanı sensin.
Neden öyle dedin
Korktum başıma bela olurlar diye
Yok knk daha erken ya
Erken 5 yıl bekle
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?