Bursa Bademli'de oturuyorum, Altıparmak'ta işe gidiyorum. Martı TAG 500 lira tutuyor.
Babamda 2017 Volkswagen Touareg var. Yanlış hatırlamıyorsam 3000 motor olması lazım.
Benim şu an arabam yok, daha önce arabam olmadı. Maliyetleri hakkında bilgim yok.
Uzun vadede her gün işe gidip gelirken Martı TAG mı kullanmak, babamın arabasını almak mı (Touareg) yoksa sıfır şu yeni çıkan yeni kasa Renault Clio'lardan mı alsam daha az maliyetli olur.
Toplu taşıma istemiyorum. Eziyetten başka bir şey değil.
Babamda 2017 Volkswagen Touareg var. Yanlış hatırlamıyorsam 3000 motor olması lazım.
Benim şu an arabam yok, daha önce arabam olmadı. Maliyetleri hakkında bilgim yok.
Uzun vadede her gün işe gidip gelirken Martı TAG mı kullanmak, babamın arabasını almak mı (Touareg) yoksa sıfır şu yeni çıkan yeni kasa Renault Clio'lardan mı alsam daha az maliyetli olur.
Toplu taşıma istemiyorum. Eziyetten başka bir şey değil.
Güncellemeler
18 gü
Asgari ücret alıyorum bu arada
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer