Bursa’da her gün işe gidip gelirken Martı TAG mi, Touareg mi, sıfır Renault Clio mu daha mantıklı olur?

Bursa Bademli'de oturuyorum, Altıparmak'ta işe gidiyorum. Martı TAG 500 lira tutuyor.
Babamda 2017 Volkswagen Touareg var. Yanlış hatırlamıyorsam 3000 motor olması lazım.
Benim şu an arabam yok, daha önce arabam olmadı. Maliyetleri hakkında bilgim yok.
Uzun vadede her gün işe gidip gelirken Martı TAG mı kullanmak, babamın arabasını almak mı (Touareg) yoksa sıfır şu yeni çıkan yeni kasa Renault Clio'lardan mı alsam daha az maliyetli olur.
Toplu taşıma istemiyorum. Eziyetten başka bir şey değil.
Güncellemeler
18 gü
Asgari ücret alıyorum bu arada
Bursa’da her gün işe gidip gelirken Martı TAG mi, Touareg mi, sıfır Renault Clio mu daha mantıklı olur?
Cevapla